Shellac en/of nagellak wat denken jullie?

• Brittany

Hallo allemaal

Ik ben nieuw op dit forum en mijn naam is Brittany.

Ik volg momenteel een opleiding tot allround nagelstylist en zit vol met vragen.

Graag wil ik voor mezelf gaan beginnen en ben me aan het verdiepen in shellac en nagellak.

Aangezien het allemaal erg kostbaar is om een collectie aan te schaffen vroeg ik me af of jullie me kunnen voorzien van advies?

Shellac ga ik zeker aanbieden aan mijn klanten maar wat te doen met nagellak?

Wanneer gebruiken jullie nog nagellak?

• DreamNails

Welkom Brittany, wens je veel plezier hier op het forum.

Wat jou vraag betreft, op het moment is de nagellak overal een beetje aan het afnemen ivp met de opkomst van de gel polish.

Wij verkopen ook een gel polish van het merk Bluesky, kwaliteit vergelijk met de shellac, alleen de aanschaf prijs is iets vriendelijker zodat je al gauw voor een redelijk bedrag een aantal kleuren voor je klanten in huis kan hebben staan, wellicht misschien even een bezoekje aan onze webshop brengen als je het leuk vind.

• Marga1984

Ik gebruik nooit nagellak, en daar heb ik ook geen vraag naar. Voor kinderfeestjes zou ik dat wel gebruiken, maar dat bied ik op dit moment (nog) niet aan.

• Jolanda

Welkom Brittany!

In de salon heb ik er weinig vraag naar, want klanten nemen toch gelpolish of Gelnagels. Ik gebruik Shellac en Gelpolish van BlueSky, omdat deze leuker geprijsd is en mooie glitter kleuren heeft, de VIP collectie. Dus dan kan je wat meer kleurtjes aanbieden en je investering is iets lager.

Je moet gewoon even wat merken proberen en kijken wat je ligt. Indien je in de buurt van Friesland woont, ben je welkom om Shellac en BlueSky uit te proberen. BlueSky gelpolish kun je ook bij mij aanschaffen, de Shellac niet.

Ik heb wel een aantal lakjes van goede kwaliteit in de salon staan , voor eventuele klanten die eens een lakje voor de tenen willen kopen.

Voor kinderfeestjes gebruik ik wat goedkopere lakken van het merk STAR, deze zijn ook in mijn webshop te verkrijgen tegen een gunstige prijs.

• Miranda

Welkom Brittany!

Ik werk momenteel alleen met gellak/gelpolish,heb wel een proefpakketje van Vinylux,maar ben niet zo voor nagellak.

Vind het wel fijn voor op de tenen.Ik lak veel liever met gelpolish.

Nagellak vind ik wel ideaal voor eventueel kids de nageltjes te lakken,en natuurlijk voor een kinderfeestje.

Groetjes Miranda

• info@sillydreams.nl

Ik gebruik Shellac en Vinylux. Na een manicure behandeling kiezen mensen voor nagellak (Vinylux). Ze kunnen dit heel makkelijk zelf verwijderen en ook zelf aanbrengen.

Ook op de teennagels gebruik ik bijna altijd nagellak.

• CN

Ik bied alleen maar gellak aan, geen nagellak.

• Nails&wimpers

Ik gebruik nooit nagellak

ook bij een manicure kiezen ze shellac/gellac

• Sunny72

Welkom hier…!! gezellig

Nope ook hier geen nagellak… alleen shellac.

Nagellak kunnen en doen de dames zelf… en shellac niet. en ja het blijft ook zo mooi en lang zitten! hebben ze er even geen omkijken naar…

Ik gebruik merendeel Bluesky en Florence…

Groetjes Sunny

• wendy3

Ik denk er over om ook nagellak aan te bieden. Dit komt omdat er ook veel ouderen in de buurt wonen en die af en toen de nagels gelakt willen hebben, dit icm een manicure behandeling. Ik wil ze ook verkopen. Ik denk erover om vinylux te nemen, maar ben er niet heel positief over. Het droogt snel maar na een dag heb ik al stukjes eruit.

Opi is ook een goede kansmaker, maar daar moet ik dus nog even over nadenken.