Nagels voelen slap aan

• Arianne

Vandaag heb ik voor het eerst gelpolish afgeweekt met aceton bij een klant. Nadien heb ik een basislaagje aangebracht, daarna 3 dunne laagjes kleur en afgewerkt met de matte top finish van Magnetic. Ik vond de nagels heel flexibel ( gelukkig wilde ze de nagels heel kort ). Mijn eigen nagels voelen na het aanbrengen van de gelpolish steviger. Kan het zijn dat de aceton hier debet aan is?

• wendy3

Ja, dat heb ik zelf namelijk ook gehad.

Maar sinds ik de basecoat van shellac gebruik, heb ik daar geen last meer van. Heb een hoop merken uitgeprobeerd!

Daarbij zou je nog speciale erover kunnen gebruiken, nourishing remover heet dat, minder agressief dan pure aceton.

• Info@momentibeauty.nl

Hey Arianne,

Afweken met Aceton moet geen probleem zijn mits de behandeling daarna maar goed wordt uitgevoerd. Na het acetongebruik even de nagels goed drogen en een goede base coat gebruiken.

succes!

• CN

Ik gebruik pure aceton (10-15 min), shellac basecoat en bluesky kleur en topcoat. Geen last van zachte nagels.

• wendy3

Iedere nagel is anders, de een heeft geen last, de ander wel. Ik had het erg, mijn nagels trokken ook krom tijdens het afweken van gelpolish en werden erna heel slap.

Maar ik ben op shellac basecoat overgestapt met de kleuren van Bluesky en heb er geen last meer van.

• Arianne

Bedankt voor de reacties dames. Ik heb de base van Bluesky gebruikt. Verschilt deze zo veel van Shellac ( CND toch!) qua stevigheid. Bij mezelf werkt de base van Bluesky perfect, voldoende stevigheid.

• Hanneke

Matte topcoat? gel? daar ben ik naar op zoek!! waar waar waar?

• Sunny72

Uuuhhh…. :S snap je vraag niet helemaal op basis van deze topic… maar matte topcoat te koop o.a. van :

Bluesky / Gellish / O.P.I / en deze lijkt me helemaal makkelijk, te gebruiken voor gelpolish én nagellak voor een spotprijs…

http://www.nagelgroothandel.nl/nieuws/125/nieuw-inm-out-the-door-matte-topcoat.html

Succes !! Sunny

• Hanneke

:) sorry, ik wilde net n topic starten of iemand wist of en waar je een matte gel finish/top kon krijgen.

Toen las ik t in t begin bij Arianne, dus ik was benieuwd.

maar ik ga er naar op zoek, bedankt voor je reactie.

• Arianne

Hanneke, de matte topcoat is van Magnetic