Nagels voelen slap aan

• DreamNails

Matte top coat van het merk Bluesky is terug te vinden in mijn webwinkel

• Arianne

De klant is inmiddels teruggekomen voor een behandeling. Waar ik al bang voor was is gebleken, haar nagels waren veel te flexibel. Bij de behandeling heb ik er een laagje Maniq van YN tussen gezet. Waar ik wel van schrok! Haar nagels trokken helemaal krom nadat ik ze in een aceton wrap had ingepakt. Ik heb de wraps verwijderd en de gelpolish eraf gevijld. Ben nog niet helemaal happy met de gelpolish

• DntjeD31

Is een laagje gel niet beter dan mani Q, omdat de klant flexibele nagels heeft ?

Mani Q is immers veel flexibeler dan gel en acryl. en als je een dun laagje gel op de nagel aanbrengt gaat het niet krom trekken als je het afweekt met aceton en heb ze meer versteviging.

• Jolanda

Hoi Arianne,

Hoe waren de natuurlijke nagels van de klant voordat ze begon met gelpolish? Ook al een beetje flexibel of gewoon sterk.

Door een laagje Mani Q maak je de nagels inderdaad wat sterker dan met alleen gelpolish. Die krom trekkende nagels kan door de aceton komen. Misschien dat je dat nu niet meer hebt met de ManiQ eronder. Of je kan nu de kleur er gewoon afvijlen omdat je een dikker laagje onder de kleur hebt.

Ik geloof dat Wendy3 daar ook last van had en die gebruikt nu base van Shellac en heeft geen last van.

Succes want het is een mooi product.

• wendy3

Idd!

Daar heb ik ook altijd last van! Welk merk ik ook probeer, mijn nagels trekken altijd krom tijdens het afweken, ik heb niet echt zwakke nagels.

Ik gebruik nu de basecoat van cnd shellac, is wel wat duur maar ik heb er helemaal geen last meer van!

• Arianne

wendy3 Schreef:

——————————————————-

> Idd!

>

> Daar heb ik ook altijd last van! Welk merk ik ook

> probeer, mijn nagels trekken altijd krom tijdens

> het afweken, ik heb niet echt zwakke nagels.

>

> Ik gebruik nu de basecoat van cnd shellac, is wel

> wat duur maar ik heb er helemaal geen last meer

> van!

Wendy, waar heb je geen last meer van? Ik wil best de base van shellac aanschaffen als dit de oplossing zou zijn. Is deze base van CND dan sterker dan die van Bluesky of Magnetic?

• Susi

.

• wendy3

Geen last van zwakke nagels en tijdens t afweken geen krom trekkende nagels meer.

Daarbij hoeft de base maar 10 seconden in de lamp.

Ik blijf bij cnd! Alleen de kleuren gebruik ik van bluesky. Topcoat heb ik ook van cnd.

• DreamNails

Susi, je bent niet verplicht bij de Bluesky Gel Polish basis coat twee laagjes aan te brengen, 1 is ook al voldoende zijn.

Wij adviseren als een nagel erg dun of kwetsbaar is voor meer stevigheid twee laagjes aan te brengen, maar nogmaals dat is dus niet verplicht.

• Miranda

Ja,daar zeg je wat Dntje,je zou zeker wel eens gelijk kunnen hebben haha.

Mijn nagels zijn zeer flexibel en de Bluesky blijft bij mij niet lang zitten,dan kan ik het er zo

aftrekken,heel vreemd,al vaker 2x base gezet,zelfde probleem,Mani-Q aangeschaft dat geprobeerd,

en ja hoor weer hetzelfde,wordt er best een beetje gek van.ManiQ ook 2 laagjes geprobeerd.

Heb nog een 1 fase gel staan van Glamour,misschien die nog maar eens proberen??

Iemand nog een tip/idee?Baal er zo van.Bij mijn klantjes blijft de Bluesky super zitten!