NAIO

• Info@momentibeauty.nl

Hey Allen,

Velen van ons kennen de NAIO filmpjes wel op youtube. Hierdoor ben ik in contact gekomen met NAIO en heb besloten hun producten in Nederland te gaan distribueren. Kwalitatief echt SUPER, had ik niet verwacht. Daarnaast hebben ze een leuk assortiment aan nailstyling producten.

Ik had vaker op dit forum over NAIO gelezen dus mochten jullie geinteresseerd zijn dan bestaat er nu ook: http://www.naio.nl

ZIjn er mensen op dit forum die hier ook al ervaring mee hebben?

groet

Nathascia

• Ramona

Hoi,

Ik heb er geen ervaring mee, maar heb zelf al zitten twijfelen of ik eens iets zou bestellen.

Nu dus erg makkelijk hihi, ik ga direct eventjes kijken :)

• Info@momentibeauty.nl

Leuk! Mocht je het gaan proberen schroom dan niet te delen wat je ervan vind :-)

• Ramona

Komt er in de toekomst ook nog gel producten van haar? :)

• Info@momentibeauty.nl

Hebben inderdaad nu als startvoorraad dat niet opgenomen, maar willen dat zeker gaan toevoegen op korte termijn. Denk je dat we dan meer klanten zouden trekken?

• Nails&wimpers

wow

super!

ik heb ook in het verleden op youtube gekeken ,ziet er goed uit

de acryl kleur poeders … wow !!!

ik wens je veel succes !

• DntjeD31

Echt gaaf dat het nu ook in NL te verkrijgen is.

Maar werkt het wel goed in combinatie met young nails producten ?

dus bijv proteinebond in plaats van Naio primer ?

Als het wel samen te combineren is dan lijkt het me wel super.

• Info@momentibeauty.nl

Ik heb het in het begin zelf gecombineerd gebruikt met Brillbrid en dit werkte prima. Zijn gewoon kwalitatief hoogwaardige producten die goed samenwerken met andere producten. Moet wel zeggen de kleuren die NAIO heeft in acrylpoeders zijn wel echt gaaf! :)

Denk de enige manier om het echt te weten te komen is om het uit te proberen. Kan je bijvoorbeeld wel een kennismakingskorting geven van 10% om het is te proberen? Mocht je hiervan gebruik willen maken dan kun je me wel een mailtje sturen op info@momentibeauty.nl

Groetjessss

• DntjeD31

Gaaf, ik zal gelijk kijken wat ik nodig hebt.

• Sunny72

Ten eerste: Welkom… en leuk dat deze producten nu ook hier te verkrijgen zijn!

Natuurlijk krijg je meer klanten als je gel toevoegt aan het assortiment… ook hier op het forum zijn er genoeg dames die alleen en/of gel acryl plaatsen….

Hier in mijn omgeving ( Brabant) heeeeel veel dames met gelnagels en salons die dat aanbieden… ook ik bied alleen gel aan en geen acryl, kan de geur echt niet verdragen… enorme hoofdpijnen.

Succes met je verkoop ! Groetjes Sunny