Help?

• Ikke88

Hoi meiden,

Ik ben sinds april vorig jaar begonnen. Helaas heb ik nog geen klantenkring.

Ik heb visistekaartjes opgehangen in de supermarkten, heb een facebook op naam van de salon, heb actie's maar toch heb ik nog geen vaste klantjes…

Heeft iemand tips of ideeen?

Alvast bedankt!

• irene01

Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar zit in hetzelfde schuitje.

• rikasnagelstudio

het is momenteel crisis bij iedereen. mensen blijven waar ze zitten of ze stoppen met de nagelsalon bezoeken.

Ik ben zelf blij met wat komt. heb een klantstop.

Neem niks meer aan.

Heb je meerdere bij je in de buurt zitten?

Adverteer je ook veel in plaatselijke kranten en flyers ?

• Ikke88

Rika ik zit ook in friesland.

Ik kan het me helaas niet permiteren om in de “lokale” krant te staan dat is te duur.

Flyers heb ik zelf nkg niet en zou ook zo 1,2,3 niet weten hoe ik het zou moeten doen via brievenbussen?

En het gekke vindt ik nog steeds dat mensen die €25 bijv. vragen voor een nieuwe set acryl nagels die hebben altijd “klanten”

• rikasnagelstudio

waar zit je dan precies?

Vraag mensen die voor je willen posten de flyers.

Ik doe de mijne altijd bij de bundel die elke week komt. scheelt een hoop geld

• Ikke88

Ik zit in burgum. Hoe bedoel je bij een bundeltje?

Ik heb mn schoonzusje lopen als “voorbeeld” maar daar komen ook niet de gewenste reacties van..

En ja helaas is het crisis maar toch net zoals bij jou blijven mensen komen.

• esther

Vooral niet opgeven ze komen vanzelf! Ik heb folders bij print24 gemaakt en via via een deal gemaakt met iemand die folders loopt. Die mensen worden erg onderbetaald dus als je ze een leuke aanbieding doet;)

Ik ben nu 2 jaar bezig en het begint eindelijk te komen. Klanten blijven nu ook echt terug komen. Misschien kun je een tijdje een aktie doen met een hele hoge korting. Want klanten krijg je echt het meest door mond op mond reclame. Als je dus alvast een begin heb gaat het vanzelf.

Vooral niet opgegeven!

• J.van Veen

Ik heb heel wat flyers in brievenbussen gedeponeerd, leverde niks op.

Mensen zoeken eerder op internet.

In het begin plaatste ik advertenties op Marktplaats, dit leverde wel wat klanten op.

Nu krijg ik mijn nieuwe klanten allemaal via mijn website, zorg dat je goed gevonden wordt in Google.

Ik vraag de nieuwe klanten altijd hoe ze aan mij zijn gekomen en ik krijg steevast als antwoord Google en toen kwam gelijk jouw website omhoog en die sprak mij aan.

Dus maak een aantrekkelijke website en vul goed de metatags en keywords in zodat je goed in Google gevonden wordt..

Facebooksite is leuk maar om echt nieuwe klanten te werven dan moet je denk ik ook via fb adverteren en dat is best prijzig.

Je kan ook voor de bestaande klanten een aktie maken, brengt de klant 2 nieuwe klanten aan dan krijgt zij bv €5, 00 korting en de nieuwe klanten ook op hun eerste behandeling.

Je kan de bestaande klant 2 visitekaartjes meegeven die je merkt met bv jouw paraaf en de naam van de bestaande klant daarop. Nieuwe klanten moeten dit kaartje bij jou inleveren om van de korting te kunnen profiteren.

Het heeft tijd nodig, Rome is ook niet in 1 dag gebouwd ;)

• rikasnagelstudio

bundelde is zo'n stapel folders van bijvoorbeeld kruidvat action aldi xenos leen bakker daar de jouwe tussen doen.

Ma je zit heel dicht op mij he.

in principe moet het niet uit maken want mijn klanten komen ook overal weg.

'

Heb je ook een website?

• Ikke88

Ja ik heb ook een website.

www.naildesignantje.webklik.nl

@J. Van Veen ik heb idd die metatags en keywords ingevuld. Maar klanten blijven uit helaas..

@ Esther wat voor korting zou jij bijv geven? Qua hoogte ook ivm je omzetbelasting etc.