Weet iemand hier misschien een goeie manicurestoel. Liefs niet een hele dure.
Twijfel of een goeie bureaustoel ook oke is voor de klant want dat is natuurlijk makkelijk te verstellen qua hoogte en zo.
Thanks !
Hoi Dntje,
je bent al lekker aan het inrichten zo te horen. Schiet het een beetje op?
Ik zat ook te rommelen met een stoel want mijn klanten vonden de stoel die ik had best hard en het is nu eenmaal een lange zit.
Ik zat toen een keer heel ver terug te lezen op dit forum en kwam een stoel tegen bij Ikea voor € 99.- de Skruvsta witte bureau stoel die iemand gebruikte. Deze zag er inderdaad heel comfortabel uit. Ik heb deze afgelopen juli aangeschaft en in de salon gezet en al mijn klanten zijn er weg van. Niemand klaagt meer!!
Hij zit heerlijk, hij draait wel maar daar heeft niemand eigenlijk last van.
Groetjes Petra
@ Nina, daar heb ik nog niet aan gedacht dat ze niet stil konden zitten.
Wil ook geen “wiebel” klanten hebben.
@ Petra, thanks voor de tip ! Ik zal zeker bij Ikea gaan rondsnuffelen.
Ik ben echt bezig geweest om die kamer in te richten.
Nu ziet het er erg “fris” uit hihihi, met alleen een manicuretafel en een comfortabele stoel voor mezelf.
Dus ben echt op zoek naar een goeie stoel voor de klant. Want ze zitten toch best wel lang bij mij.
Tja
Beste dntjed31
Wat voor stoel gebruik je voor jezelf?
Ik zit namelijk met het omgekeerde probleem. Wel stoel voor de klant maar weet niet wat nu het beste is voor mezelf?
Heb voor de klant een stevige horen stoel van de karwei. Klant zit hier goed recht op en heeft inderdaad niet de neiging constant te draaien want dat had ik hiervoor wel en is echt heel irritant vond ik.
Groetjes
Mijn klanten hebben altijd op een Ikea stoel gezeten ( http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40073179/?channel_code=110&product_code=80937475&utm_medium=feed&cid=nl%7Cps%7Cnonbranded%7Cikea_business_pla%7Cgo%7C40073179%7CDraaistoelen ) , het draaien vond ik meevallen: nooit last van gehad.
Ze vonden de stoel altijd comfortabel en ik nu ook: Gebruik hem nu zelf
Ik zit zelf op zo'n zadelzit stoel, zitten prima, moet je recht op zitten en kun je ook niet met je benen over elkaar gaan zitten. Iets wat bij mij vaak automatisch gaat en dan klem je de boel af als je zo lang zit.
Alleen op letten als je op staat en de stoel iets verdraaid is dat je kijkt als je gaat zitten, anders val je om met stoel en al. Ik spreek uit ervaring…X(
Hi Patricia, sorry zag je berichtje nu pas. Heb het een beetje druk de laatste tijd met werk en studiootje inrichten, informatie opvragen enz…
Ik heb van mezelf een hele comfortable bureaustoel in het wit. De stoel zit heerlijk en qua hoogte is het voor mij precies oke. Ik kan de rugleuning ook nog instellen als ik wil en er zit nog een klein hendeltje aan de onderkant, ik het kan vastklikken zodat het niet gaat draaien. Deze stoel was toen aangeschaft voor de bureaukamer, welke nu verplaats is naar de woonkamer.
Ik denk dat een goeie eet tafelstoel ook wel goed is, eentje met armleuning, wat Nails&Wimpers zegt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?