Gel of Acryl

• Info@momentibeauty.nl

Hey Allemaal,

Wat denken jullie? Werken de meeste stylisten in Nederland met Acryl of Gel? Werken jullie verder als je met beiden werkt voor beiden met hetzelfde merk?

thnx

Nathascia

• Marga1984

Ik denk toch acryl. Ik zie regelmatig stylistes die stoppen met gel omdat er weinig vraag is. Ik zet alleen acryl en wilde als ik er veel vraag naar zou krijgen, nog wel leren om gelnagels te zetten. Maar zoals het er nu naar uit ziet zal dat waarschijnlijk toch niet gebeuren. Overigens gebruik ik wel gelpolish, maar dat is natuurlijk een heel ander verhaal.

• Peerke

Ik gebruik zelf ook acryl.

Gel is idd minder vraag naar , maar wil het toch leren. Vooral omdat je de 3 fasegel hebt en niet meer met 3 verschillende gelsoorten hoeft te werken.

Ook is iets nieuws (het is er al langer , maar komt weer op) is fiberglassnagels.Is volgens mijn groothandel in opkomst.

Daar zit ik ook aan te denken.

Heb nu de module acrylnagels gedaan , maar wil de rest er ook nog bij gaan doen.

Ik werk wel met verschillende merken , maar wel altijd met één merk per set.Ik doe geen verschillende merken door elkaar.

Oke de nagellak wel.

Ik gebruik hoofdzakelijk gellak en dat kan geen kwaad als je een ander merk neemt ( is mijn ervaring)

• Hanneke

Ik werk alleen met gel :)

Hier genoeg vraag naar,nog nooit iemand gehad die terug wilde naar acryl.

• rikasnagelstudio

friesland is weinig vraag naar gel.

Krijg 1 telefoontje per jaar denk ik.

Ikdoe alleen acryl en gelpolish.

• Marga1984

@peerke: dat was ook mijn idee, om toch gelnagels te leren zetten. Maar ik vind dat het geld wat ik in zoiets steek ook terug moet kunnen verdienen. Ik heb alleen mijn salon als werk, dus voor mij is het niet alleen hobby, dus ik kijk er ook wel met een zakelijk oog naar en vind ik het geen goede investering. Maar dat is natuurlijk voor iedereen heel persoonlijk! Alleen maar goed als jij je kennis wilt uitbreiden.

• Info@momentibeauty.nl

Hey Marga,

Ben het wel met je eens dat het terug te verdienen moet zijn! Onze website is twee weken in de lucht en we hebben vijf bestellingen gehad. Ik weet het.. het is niet slecht voor een start-up maar ik merk in google analytics dat veel mensen als zoekwoord: gel intoetsen. Vraag me af of ik nu al de beslissing moet maken ook gel in het assortiment op te nemen of voorlopig eerst even op de acryl moet blijven richten.

• Peerke

Daar heb je zeker gelijk in Marga.

Als je het als je inkomen doet , moet je zeker kijken of het rendabel is.

Ik doe mijn cursussen bij Master nails in 's-Hertogenbosch ( http://www.masternails.nl/ )

Het fijne is dat je daar delen kunt doen en niet gelijk een hele cursus moet doen.Ze hebben dus ook wel eens losse modules.

Ook is bij hun fijn dat je niet perse alles hoeft te betalen.Doe je een cursus en je hebt de materialen al , hoef je die niet nog eens aan te schaffen.

Maar zo zijn er veel meer opleidingsinstituten.

In mijn geval is het hobby en doe ik het voor de lol en eigenlijk alleen om me vrouw blij te houden.

Ja als niet iedereen het al gezien had.Ik ben een man (een van de weinige)

• Elske

Hier ook uitsluitend Gel (hoofdzakelijk Magnetic).

Geen vraag naar Acryl.

• Jolanda

Ik zet Gelnagels en Gelpolish. Ik heb met Acryl gewerkt, maar een allergie ervoor opgebouwd, dus met acryl gestopt.

Ik heb mijn acryl klanten over gezet op Gel en deze zijn er allemaal blij mee. De meeste dames zijn niet heel bekend met Gelnagels, maar eenmaal geprobeerd zijn ze allemaal blij. Ze vinden het prettig dragen.

Ik werk met het Duitse Kwaliteitsmerk Catherine Nails