GELPOLISH bakt met blazen

• Nails&wimpers

merk of geen merk kan het gebeuren doordat te dik aangebracht wordt. Meestal willen ze in een keer dekkend zien. Als je les in gehad hebt , weet je waardoor dat kan komen.

Ik heb zelf dus cnd en yn gehad. Echter wel sommige kleurtjes , omdat sterke pigmentatie heeft gebeurde dat ook. Waarom dit gebeurde? Ja ik probeerde ook in het begin voornamelijk bij de tweede laag kleur dekkend te maken en ja hoor hij verschrompelde.

jij hebt goedkopere gelpolish/gellak waarbij dat niet gebeurd

Merk wil niet altijd iets zeggen:) .Dat jij meer betaald voor een potje is puur voor het merk ,design flesje en bedrukking :)

dat is mijn mening

• Ann De Vreese

Hallo,

ik zet de lagen dun en dan met een derde laag pas heb ik soms verschrompeling, en ik heb het niet bij alle kleuren maar meestal met bepaalde kleuren.

Als ik op daarboven dan de toplaag zet zie je er helemaal niets meer van. Je kan het dus verdoezelen als het niet te erg is natuurlijk.

Ik wacht nu af of deze nagels even kwalitatief zijn dan de andere?

• Eljee nails

Ik gebruik ook Magnetic.

Het verschrompelen komt echt van te dik leggen.

Je kunt beter 3x dun leggen , als 2x te dik!

Ook voor het behoudt van je gelpolish.

Ik had het verschrompelen in het begin ook…en inderdaad, als je daarna de topcoat legt, is het vaak ook weg, maar dan blijf je wel te dik de gelpolish leggen. En heb je de kans als je gaat peuteren, dat je hem eraf haalt. Dat heb je niet als je dun legt.

• Ann De Vreese

hey bedankt voor de tips: conclusie … niet te dik leggen….