Ik zou graag feedback willen krijgen op de nagels die ik tot nu toe heb gezet, zowel acryl als gellak.
Wie zou deze mij willen geven, zie mijn Facebook pagina voor alle foto's
dankje
Hey Perfect gloss….
Ten eerste complimenten over de inrichting van je salonnetje: TOP !! strak, netjes.. ja helemaal mijn ding.
Kijk je vraagt hier om feedback en nee we willen je niet afkraken, maar je vraagt er wel om en daarom zal ik mijn mening geven en zal ook hier plaatsen… ennne nee, ik ben ook zeker niet perfect, en kan nog heeeeeeeel veel leren.
Maar daarom zitten we o.a. ook hier om van elkaar te leren…
Ik zie dat de meerdere smile-lines niet gelijk zijn , niet even breed / diep / dik.
Veel gelpolish lak op de vingers / huid…
Sommige full color mag wat strakker.
En dan als laatste : je foto's van een andere hoek nemen, of eerder de vingers minder naar beneden laten ‘hangen’ zo zie je ‘ze’ nml niet…. spiek eens bij je collega's stylistes, kijk hoe ze daar foto's nemen… ik heb daar veel van geleerd.
Wilde eerst alle vingers er van dichtbij op… werkte ook niet, hahaha
Nou ik hoop voor je dat je er wat mee kan en ook wat herkent… maar verder ziet het er echt goed uit !!
De rest zal je ook tips hebben gegeven, kan je er meteen mee aan de slag.
Dan weer eens foto's plaatsen, kunnen we het verschil zien…succes !!
Groetjes Sunny
dankje voor je feedback, hier kan ik iets mee, ik zet het er niet voor niets op en met opbouwende feedback kom ik een heel eind.
Ik herken de punten, heb hier inderdaad nog wat moeite mee, oefen!
Wat betreft het nemen van de foto, hier neem ik me nooit genoeg tijd voor en ik heb nog niet helemaal door hoe ik de perfecte foto krijg waar alles van dichtbij mooi opstaat.
groetjes
Probeer inderdaad iets netter te werken. Haal randje gelpolish met een wooden stick weg. Dan lijkt het al een stuk netter.
Denk ook om je smileline probeer ze over al gelijk te krijgen. Ik werk ook wel eens vinger voor vinger. Smileline maken en uitharden, soms wil de smileline wel eens uitlopen als je ze alle 5 achter elkaar doet en daarna wil uitharden.
Ohw ja bij je December flyer staat een foutje bij voorwaarden eerste regel. full coler
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?