Welke tafel met afzuiging

• Peerke

Ik ben aan het kijken naar een tafel met afzuiging erin.

Gebruiken jullie die ook en welke heb je?

Ik zie veelal die tafels die inklapbaar zijn.Die zijn qua prijs erg aantrekkelijk , maar lijken me erg onstabiel.

Google afbeelding:

Andere zijn weer erg stevig , maar de prijs is weer erg hoog.

Google afbeelding:

Natuurlijk is het het een of het andere.

Vandaar mijn vraag welke jullie gebruiken en jullie ervaring ermee.

• Nails&wimpers

Ik geen van beide

zelf gemaakte met keuken blad en ingebouwde afzuiging. Moet nog iets aan gedaan worden en is perfect.

die inklapbare lijkt mij niets

• Peerke

Wat voor afzuiging heb je erin gemaakt?

Ik dacht zelf eerst een afzuigkap omgekeerd te monteren maar dat lijkt me ook niet dat het goed is.

Ben erg benieuwd hoe je het gedaan hebt.

Ik heb nu zo me studiootje.Helaas een oudere foto.Was nog alles aan het neerzetten en de plank is te weinig voor al me spullen.

Heb daarom nog maar een plank bij gemaakt:

http://www.peerkes-nagels.nl/wp-content/uploads/2013/10/2013-10-29-15.45.56.jpg.jpeg

In die tafel zou ik ook iets kunnen maken alleen weet ik niet goed hoe.

Morgen komt me laminaat binnen en die moet ik ook nog leggen.

Maar alles op z'n tijd

• Eljee nails

Ik heb een purextafel, en ben er zooooo blij mee.

Als ik zie wat er elke keer in mijn filter zit, dan weet ik dat ik een goed afzuiging heb. De purextafel heeft ook een agzuiging in de lamp. Je ziet het fijnstof dan ook letterlijk verdwijnen in de lamp!

Groetjes Liliane

• esther

Een afzuigkap???? Hoe groot gaat je tafel worden????

Je hebt toch gewone inbouw afzuigers? Of kijk op mp staan er zat! Maar verwacht geen goede afzuiging voor goedkoop. Een goede afzuiging kost gewoon geld.

• Peerke

Als ik op marktplaats kijk , kom ik juist op afzuigkappen en dergelijke.

Wat bedoel je dan Ester?

Wat voer je in als zoektekst?

Je bedoeld toch niet een afzuigertje zoals voor in een toilet ofzo?

• Rick van Duurstede

Gewoon de Beauty Line Exclusive nemen dan ben je overal van af !!

• Rick van Duurstede

En goeie afzuiging kost idd geld mijn vrouw heeft de Beauyt Line top apparaat !!

• Rick van Duurstede

Helaas ben ik het hier niet me je eens de Purextafel doet echt niet wat hij moet doen en dat is echt dampen en fijn stof filteren.

Mijn vrouw heeft hem ook gehad maar sinds de Beauty Line op de markt is hebben ze ons een wassenneus voorgehouden want dit apparaat filtert echt !!

• Marga1984

Het lijkt wel of je ze zelf verkoopt Brandevoort;)

@peerke: niet zo heel lang geleden was er een topic over een tafelafzuiging vergelijkbaar met de purextafel, maar vele malen goedkoper. Ik weet alleen de naam niet meer. Misschien dat als je zoekt op het forum je die tegenkomt.

Succes!