Welke tafel met afzuiging

• Rick van Duurstede

Haha was dat maar !

Mijn vrouw is er alleen zeer gelukkig mee en dat wil ik graag delen.

• Marga1984

Heeft je vrouw ook een salon thuis? Want ik begreep dat de beautyline best groot is en als je in een klein slaapkamertje je salon hebt, dan is dat best krap. Of valt dat wel mee?

• esther

De tafel die Marga bedoelt is de posh nailbar van manicuretafels.com en kom naar net vandaan! Super systeem heb m gelijk besteld als losse unit dan kan ik m zelf inbouwen! Leuke meid ook daar! En Peerke ze verkopen ook losse afzuigers en hebben mooie betaalbare tafels. Als je op marktplaats wil zoeken toets je gewoon nageltafel in of nagel afzuiger, of zo iets dat kan je zelf ook wel verzinnen toch.

• rikasnagelstudio

ik heb de beauty line ook.

wie in de buurt is mag wel komen kijken ruiken etc.

De stank is weg en de stof ook.

Het lijkt alsof het een kast van een ding is maar dat valt mee. hij past zelfs wel onder een Ikea tafel ;-)

• Peerke

Vandaag me tafel besteld.

Maandag word hij bezorgd.

Vind de kleur erg mooi.Eens iets anders als wit of zwart.

Nu hopen dat hij ook fijn werkt.

Volgende waar voor gespaard gaat worden is de uitbreidingsmodule om de afzuiging van de dampen erbij te kopen.

Maar alles op z'n tijd.

Dit is de tafel:

• Peerke

YES YES!!!

Me nieuwe werkplek is af!!De nieuwe tafel is gekomen met afzuiging en mooie LEDafwerking.

Ben er erg blij mee.

De kabels moet ik nog wat beter wegwerken.Daar is geen plek voor.

Die van me frees hangt nog raar maar de rest bevalt me prima.

• Nails&wimpers

ziet er leuk uit Peerke :) veel plezier ermee

• Peerke

Dank u dank u

• rikasnagelstudio

mooi

• Sunny72

Nou ziet er netjes uit hoor !…. hopelijk hebben de klanten lange armen, hahaha je lamp staat erg hoog. ;)

Trouwens maar 1 lamp ?? dat was wat ik dus zón beetje als eerste kocht… een 2e lamp. Dat werkt toch echt wel wat sneller.

Maarre roken op de werkplek ??? not done… maar dat vind ik.

Veel werkplezier met je nwe werkplekje… heerlijk is dat hé.

Sunny