Gelpolish komt heel snel los

• steffie_goedertier@hotmail.com

Al een tijdje doe ik gelpolish en heb ik er nog nooit problemen mee gehad.

Sinds kort heb ik bij een paar klanten het probleem dat de gelpolish aan de tip heel snel los komt… Daarvoor hadden ze het niet.

Ik doe niets anders dan daarvoor en werk volgens het boekje. (ik gebruik tipprimer, ik ga altijd eens over het randje van de nageltip enz…)

Ik gebruik producten van IBD just gelpolish.

Zou het kunnen dat mijn lamp op is en die moet vervangen worden? (Heb ze aangekocht in juni 2013, merk: orly)

Of is één van mijn producten vervallen?

Alvast bedankt voor de tips!

• Hanneke

al geprobeerd met Probond van Youn Nails?

• irene01

Ik heb dit dus nu ook aan de hand. Bij de ene kleur wat meer dan bij de andere. Maar vervelend is het wel.

• Hanneke

Zet je het goed dun?en seal je de tip goed?als je het te dik zet, zou het kunnen dat t wat krimpt onder de lamp.

• rikasnagelstudio

deze gel is meer bedoeld voor een led lamp.

Probeer maar eens dan zie je wel verschil en blifjt het wel zitten.

Ik gebruik een Led-lamp! Die van Orly…

Er is namelijk nog niets veranderd sinds het begin dat ik het doe..

Dus daarom dat ik me afvraag of er eventueel iets vervallen is of mijn lamp niet goed meer is…

Ik gebruik de probond van Gelish zelf!

Ja ik zet het goed dun en ik seal de tip.. Zowel bij de basecoat, kleurlaagjes en topcoat..

Ik weet echt niet wat er aan de hand is!

• Nails&wimpers

Ik heb geen ervaring met dit merk .ik heb mijn eigen. Meestal ligt het aan de lamp of oude gel. Gellak.polish kan ook de kwaliteit verminderen bij niet de juiste bewaar temperatuur.

• Ramona

Ging het bij dezelfde klant eerst wel goed?

Ik heb ook wel eens klanten gehad waarmee het niet mooi bleef zitten, ik heb toen een laagje gel over de natuurlijke nagel gedaan en toen wou het wel perfect bij haar!