Gelpolish komt heel snel los

• Sunny72

Aan de lamp kan het echt niet liggen… en een LED- lamp al helemaal niet.

Of ze foppen je vanuit Orly, maar dat lijkt me dus sterk.

Heb je al aan die klantjes gevraagd of iets veranderd is: medicijnen gebruik ? antibiotica ?

Lijkt wel of ze nu een vettig nagelbed hebben…??

Maar de tip van Ramona hielp bij mij ook… dus het proberen waard, een laagje gel als ‘basis’ …

Succes Sunny !

• steffie_goedertier@hotmail.com

Ja daarvoor ging het wel goed eigenlijk…

Is dat dan gewone gel dat je daarvoor gebruikt? Doe je dit dan op de natuurlijke nagel en dan de rest van de stapjes?

• steffie_goedertier@hotmail.com

Welke temperatuur is dan de juiste?

Ik moet wel zeggen dat mijn producten op een redelijk koude kamer staan…

• Ramona

Ja je brengt het gewoon aan op de natuurlijke nagel. Met gewone gel idd :) en daaroverheen de gel Polish zoals je het normaal ook gewoon doet ;)

• Linda

Bij mij houd het met een laagje soak off gel eronder ook iets beter. De nagel is dan minder flexibel.

• Danielle

Ik gebruik cnd shellac. Vind het geweldig spul. Maar nu las ik dat je het beste kunt ontvetten met scrubfresh. Ik deed het voorheen met alcohol.

Hoe gebruik ik de scrubfresh en moet je dat naspoelen. Ook kom ik het woord pep soms tegen. Weten jullie wat dat is.

Gr Danielle

• Nails&wimpers

Hoi

pep?ken ik niet maar prep, primer, protein bond wel. Scrub fresh hoef je niet af te spoelen.

na 2jaar gewerkt te hebben met cnd lak en mani q heb ik nu een nieuwe merk die beter is dan maniq en hetzelfde als cnd wel iets dunner na 4 laag op de nagel. Hoef ik geen dure scrub fresh te kopen omdat met cleanser net zo goed is , verwijderen is ook precies hetzelfde na 8 minuten gaat er al af.

• noord22

Even een upje, want ik zit ook ineens met dit probleem!

Ik gebruik Mani Q en het ging altijd goed, nu ook ineens bij een aantal klanten dat het gewoon niet goed blijft zitten.

Ik gebruik de pro bond, prep zoals gebruikelijk en mijn handelingen zijn allemaal hetzelfde, en bij mijn klanten is ook niks veranderd qua medicatie etc.

Echt zo raar! Morgen ga ik wel naar de groothandel even verhaal halen..

Lamp kan het ook niet zijn die heb ik nog aar net 3 maanden ofzo….

• simone

Waar komt het los? aan de voorzijde of over de gehele nagel? Ik doe nl aan de voorzijde nog wel eens een randje lijm.

Buf je de nagel voordat je de gel polish plaatst? door veelvuldig buffen kunnen de nagels dun worden waardoor de hechting minder wordt.

Vanaf welke week komt t los?

• noord22

Hoi Simone, bedankt voor je antwoord!

Ik heb intussen wat tips meegekregen want wat blijkt nou, ik heb een aantal ‘moeilijke’ kleuren van de Mani Q die wat waterig van structuur zijn. Ik kreeg klachten over craquele nerfjes en daaruit konden ze het er zo vanaf pulken.

Hoekjes die afbraken, niet alleen aan het uiteinde.

Ik buf de nagels altijd iets op, echt puur voor de glans.

Van bt nails zeiden ze dat ik bij die betreffende kleuren het beste de kleeflaag vd basecoat kan verwijderen, zodat de kleur niet meer zo snel gaat lopen zodat ik nog dunner kan werken.

Dan harden die lagen ook veel beter uit.

Dus ik ben benieuwd! En bedankt voor je tips!