facebook pagina NailartBeauty

• PPM90

Dames,

Ik heb een facebookpagina gemaakt voor Nailart&Beauty.

Willen jullie eens een kijkje nemen en jullie bevindingen geven?

Ik zet nieuwe producten hierop, foto's van nagels gemaakt bij klanten en foto's die te maken hebben met Beauty.

https://www.facebook.com/pages/NailartBeauty/172641072822249?fref=ts

Groetjes

• Info@momentibeauty.nl

Heb je ook een linkje naar je facebookpagina?

• PPM90

Jep, erbij gezet. Wel zo handig als ik om advies vraag :)

• Marga1984

Eerlijk? Ik vind het er rommelig en onprofessioneel uitzien en als ik naar de website wil gaan wordt ik doorgestuurd naar een pagina waar lotgenoten met elkaar in contact kunnen komen.

• PPM90

natuurlijk, eerlijk! dat is zeer slordig en zou niet mogen.

mag ik vragen bij welke link dit is? Want ik heb ze allemaal gecontroleerd, maar kom bij ze allemaal uit op de goede.

bedankt voor je oordeel. Ik ga eens kijken of ik het netter kan maken en anders wordt het gewoon alleen de webwinkel voor mijn producten.

• Marga1984

Als ik op de facebook pagina naar “meer informatie' ga, dan staat daar een knop: ”Website bekijken"

Er staat bij heel veel berichten als tekst “…….op de webwinkel te bekijken”, maar er is dus geen webwinkel? Ik vind persoonlijk facebook geschikt om meer persoonlijk contact te krijgen met je klanten en om reclame mee te maken. Ik zou zelf niet via zo'n pagina mijn spullen kopen, omdat het eruit ziet als een soort “Marktplaats”.

• PPM90

ik heb deze gevonden en aangepast :)

bedankt voor je feedback.

Ja ik heb ook de webwinkel opgebouwd, maar moet deze nog fatsoeneren.

Door mijn gezondheid is dit nog niet gelukt.

Maar hij komt ook niet echt van de grond..

• Nagelgroothandel Noord-Holland

Ben jij Jill Groen?

• PPM90

Nee ik ben niet Jill Groen.

Hoezo?

• Nagelgroothandel Noord-Holland

Omdat er een reactie staat op jouw Nailart Beauty facebook die (volgens mij..) weinig te maken heeft met nailart..

http://i42.tinypic.com/20uzyph.png