Kan je UV-gel uitharden onder Led-lamp

• steffie_goedertier@hotmail.com

Hallo!

Kan je UV-gel (bv UV Builder Gel van IBD) uit harden onder een Led-lamp?

Of hebben jullie suggesties voor merken die dat wel kunnen ?

Zou namelijk om de gelpolish te verstevigen en langer te laten houden een laagje gel als basis gebruiken…

Maar het probleem is dat ik enkel een led-lamp heb!

Alvast bedankt!

• Linda

Het staat normaal wel op het potje of het ook geschikt is voor LED. Ik heb IBD gehad en deze was alleen voor onder een gewone uv lamp.

Ik gebruik zelf van gelish de structure gel om te verstevigen. Ideaal, Heel makkelijk mooi op te strijken, weekt makkelijk af en hard uit onder de LED lamp.

• steffie_goedertier@hotmail.com

Oke! Bedankt!

Ga ik zeker eens proberen.

Doe je de structure gel meteen op de natuurlijke nagel?

En wat doe je daarna? Eerst cleansen en daarna de gelishkleurtjes?

• Linda

Nee, ik gebruik altijd overal (heel dun) mijn base coat onder. Die hecht heel goed op de natuurlijke nagel zonder deze ook maar te buffen. (Ik zet tegenwoordig alleen nog gellak)

Daarna de structure gel en daarna zonder het plaklaagje te verwijderen de gellak kleuren. Ik gebruik (en verkoop) zelf L&M Gellak.

• Nails&wimpers

Hoi

ik heb gels die verharden onder ledlamp in 1minuut. Keuze uit base.clear.rosy.tender pink.white .pink 3 ook ledgel collor die je op deze gels kan zetten. Ledgel kleur blijft een maand op de gelnagels maar ook op natuurlijke nagels. Verwijderen precies hetzelfde als shellac van cnd.