mat zwarte nagellak gezocht

• DreamNails

Bluesky heeft inderdaad een matte gel polish, terug te vinden in mijn webshop onder Bluesky gel polish.

• Peerke

Ja die kleur ondergrond idd

• Peerke

Ik kan in je webshop geen matte kleur vinden bij Bluesky

• Marga1984

De matte kleur (zoals die op mijn foto) krijg je door een matte topcoat te gebruiken. Ik gebruik die van bluesky.

• Elske

Peerke Schreef:

——————————————————-

> Ik kan in je webshop geen matte kleur vinden bij

> Bluesky

http://www.dreamnailsstudio.nl/winkel/product_info.php?cPath=41_466_467&products_id=4209

• Marga1984

Ja, die bedoel ik! Bedankt Els! Je kunt er echt zo'n leuke effecten mee creëren. Heb het tot nu toe alleen in combinatie met zwart gebruikt. Maar ik ga deze week wat dingetjes uitproberen, dus eens zien wat ik kan doen met kleur.

• Elske

:)

Is idd heel gaaf om op een matte nagel een french of krullen te zetten met (glans) uv topcoat, vind het ´t mooist uit komen op zwart of donker rood…

• Peerke

Heb vandaag 3 topcoats geprobeerd.Hema , Etos en Kruitvat.

Dacht ga daar eens naar kijken.

Ik vond dat de nagels niet mat werden.

Net of je normale lak had gebruikt en met cleaner erover was gegaan.

Misschien dat een beter merk anders is, maar ik denk dat ik toch voor echte matte lak ga

• DreamNails

Peerke,

Terug te vinden via de index lijst klikken op Gel/Bluesky gel polish, dan op de geopende pagina links boven in op de foto klikken met bluesky gel polish, volgende pagina recht halve wegen de foto van basis en top coat aanklikken en dan zie op de volgende pagina de matte gel polish in het rijtje terug.

Is makkelijk te vinden hoor als je gewoon de stappen door klikt.

• Peerke

Die had ik al gezien maar dat is weer een topcoat.Ik zoek een zwarte kleur en niet alleen een topcoat

DreamNails Schreef:

——————————————————-

> Peerke,

> Terug te vinden via de index lijst klikken op

> Gel/Bluesky gel polish, dan op de geopende pagina

> links boven in op de foto klikken met bluesky gel

> polish, volgende pagina recht halve wegen de foto

> van basis en top coat aanklikken en dan zie op de

> volgende pagina de matte gel polish in het rijtje

> terug.

> Is makkelijk te vinden hoor als je gewoon de

> stappen door klikt.