Nieuw acrylpenseel .. Tips ??

• Fioontjuh

Dames , mijn acryl penseel is echt niet meer te redden en daarom ben ik nu op zoek naar een nieuwe . Ik heb aldoor met het roze master penseel van rond de 25 euro gewerkt en zoek een penseel van Max die prijs .

Over het algemeen ben ik tevreden over dat penseel maar ik zie zoveel sites waar ze ook penselen verkopen dat ik nu graag jullie ervaringen hoor . En jullie tips !

Ik hoop van jullie te horen :)

• Nagelgroothandel Noord-Holland

Heel eerlijk? Goedkoop is “vaak” duurkoop.

Ik heb zelf genoeg ervaring om te merken welke penselen langdurig meegaan, en welke juist niet… En de wat duurdere heb ik nog steeds in mijn bezit.

Mijn penseel van mijn opleiding kostte 110 euro, en die is me altijd dubbel en dwars waard geweest. Daarna overgestapt op het Kinetics penseel en daar nog steeds aan verkocht. Altijd dagelijks mee gewerkt. (47,50)

Je penseel is je hoofdgereedschap, dan kan je beter één van goede kwaliteit kopen, dan dat je iedere keer een nieuwe moet aanschaffen.

Wij verkopen ook penselen vanaf € 7,95, maar deze hebben een kortere levensduur dan de kwaliteitspenselen.

• Fioontjuh

Dank je Dionne ..

Ik heb er ook echt geen verstand van maar im ben het er echt mee eens dat het je hoofdgereedschap is en dat het van goede kwaliteit moet zijn .

De groothandel waar iki mijn opleiding zei dat het master penseel al 1 van de betere penseel was … Maar ze zijn beiden echt bijna dood :-/ …. ( ze zijn al dood )

• Peerke

Ik heb eentje van Florence.

Ik ben er HEEL erg blij mee. Prijs valt ook erg mee.

Hier kun je hem bestellen:

http://www.masternails.nl/product/Florence-Nails/FN-Professioneel-Werkmateriaal/Acrylpenselen/Acryl-penseel-rond-kolinsky-mahonie-hout.html

Ik ga hem echter deze week vervangen naar de volgende:

http://www.masternails.nl/product/Florence-Nails/FN-Professioneel-Werkmateriaal/Acrylpenselen/Acrylic-Brush-Ovaal.html

Dat omdat die kwast juist wat platter is en dat vind ik fijner.Echter kom je ook weer in je oude prijsklasse.

Maar wat de meeste zeggen , het is je hoofdgereedschap en daar moet je niet op besparen.

Ik heb ook nog een partij goedkopere kwasten liggen maar dat is geen Kolinsky haar en je merkt dat die je liquid moeilijker opnemen

• Nagelgroothandel Noord-Holland

Kwast!!!!!!!!!????????? ::o ::o ::o

• Nails&wimpers

''kwast'' lol

Peerke het is penseel

ik heb van YN ……. zeer goed maar heb hem in het begin verpest :(

cnd die grote iets van 52 euri kan ik niet mee werken

een goedkope gebruik ik voor glitters

van CN betaalbaar die ovaal is en goed , ben zeer tevreden

ik denk dat het ook iets persoonlijk is de keuze van een penseel

• Peerke

Kwast , penseel,Er word begrepen wat ik bedoel hahaha.

• Marga1984

Ik gebruikte de penseel van vipnaildesign en heb laatst op de beurs er één van magnetic gehaald. In prijs scheelde get niet veel (volgens beiden ook rond de €25,-) maar persoonlijk vind ik die van magnetic fijner werken. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet zo snel andere durf uit te proberen vanwege de prijzen.

• rikasnagelstudio

peerke ik merk dat je nog erg veel moet leren!

Ga nou eerst alle reacties van al deze dames eens bij langs hoe die ergens over denken.

• Ramona

Ik gebruik een penseel van Crystal Nails. Ze hebben een mooi prijsje en werken super fijn! :)