XXL nagels

• Marleen

Hallo,

Weet iemand of er in Nederland een studio is die XXL nagels kan zetten? In Oostenrijk is een nagelstudio die dit verzorgd. Ik vind het geweldig en zou het graag willen doen. Ben benieuwd of er een markt voor is in Nerland en of er iemand is die hier ervaring mee heeft.

Zie voor meer info op onderstaande link, dan weet je wat ik bedoel.

Bedankt alvast.

http://www.naegelmitkoepfchen.at/de/nagelstudio/xxl-n%C3%A4gel/

• Sunny72

WOWWWW…. ::o

Enorm XXL idd … ja het designs erop is geweldig mooi , maar volgens mij moet je dan wel hebben van dames die niet werken…haha

Maar sorry verder kan ik je niet helpen..

Succes !! Sunny

• ThePerfectGloss

haleluja, wanneer je de hele dag niets doet en iemand anders doet alles voor je dan zijn deze nagels alleen geschikt denk ik.

ook ik heb geen idee.

succes

• Nails&wimpers

Is hier in NL ook hoor

ik heb die tips

ik gebruik ze voor nail art op te oefenen omdat er nooit vraag naar is voor zulke nagels.

ik heb xxl nagels gedaan een keer zolang de sjabloon is .

• Nails&wimpers

Had snel gelezen ……………..bericht gewijzigd :)

in iedere geval ik denk niet dat hier veel vraag naar zal zijn.

• Fioontjuh

Dit lijken me meer “sier” nagels .

Ze doen me aan van die heksennagels denken in slechte horror films ::o Ik zie niet echt een stresspunt en t lijkt me helemaal niet stevig op de vingers !!

Ik heb die tips ook in bezit maar idd ook om nailart op te oefenen …

Wel leuk topic om te volgen

• Hanneke

haha, ja, als daar s klanten voor zouden zijn, dat zou geweldig zijn!! maar helaas… weinig kans denk ik.

• Peerke

Ik heb ze een keer gezet bij iemand vanwege halloween.

Ze hebben toen goed gezeten , maar ze kon er echt vrij weinig mee.

Ze stond gelukkig op een vaste plek en deed niet veel dan in haar ketel roeren.Ze was een heks.

Weet niet hoe lang die nagels zijn ,maar die van mij waren iets korter dan 10cm.

Heb ze de dag erop geheel aangepast en korter gemaakt.

Ik denk dat er geen vraag naar is omdat je er niks/weinig mee kan.

Ik heb nu al vaak dat dames de nagels te lang vinden en toch nog een stukkie eraf willen.