palletjes komen snel los

• Ann De Vreese

Hallo,

ik werk graag met van die blinkende palletjes en een aantal klanten vragen hier telkens naar.

Het is wel zo dat deze dingetjes (ook al zijn zijn heel dun) soms vrij snel los komen en afvallen.

Zou het kunnen dat de toplaag hierop geen vat heeft door de glanzende bovenkant?

Of weet iemand wat de reden van loskomen zou kunnen zijn?

zie mijn facebook (fofot met bruine nagels)

Heeft het zin dat ik 2 toplagen aanbreng om extra te verstevigen?

• wietje

Hallo Ann,

Je kunt de palletjes even “lijmen” met de topgel, even uitharden onder de lamp, en daarna over de hele nagel, en palletjr, topgel en uit harden. Als het goed is blijft het dan zetten.

Succes!

• Nails&wimpers

ik kan je niet vinden op facebook

in iedere geval je glitters die groof zijn of andere nail art is beter in de acryl/gel te verwerken .

Ook is er wat dikker topgel speciaal voor nail art .

lijmen werkt ook heel goed

• Sunny72

Toch best makkelijk…. als je t' nagelhuisje intoetst heb je het meteen. Tenminste hier wel, haha

Maar ik zal je helpen… ;)

https://www.facebook.com/nagelhuisjeann?fref=ts

Sunny

• Nails&wimpers

Oke tx

maar jij bedoelt de steentjes swarovsky enzo…. Zoals al gezegd is met nagel lijm.s6

• Sunny72

Ik heb zelf Maniq gel van en een flex gel van YN, en deze gebruik ik om in te sealen…

Net wat Wietje zegt, ‘lijmen’ met topcoat, totdat je het uithard onder de lamp kan je er nog alle kanten mee op.

Na het uitharden, blijven ze lekker op z'n plek liggen, een drupje / strijkje gel/ topgel erover heen en dan weer uitharden.

Voilá fini..! Succes … Sunny

• Brittany

Steentjes kun je het beste met een drupje acryl bevestigen, deze zitten dan zeer vast en heeft geen topcoat meer nodig. Succes ermee.

• Ann De Vreese

Wat bedoelen jullie nederlanders met “insealen”?

met Belgische groeten.

• Info@momentibeauty.nl

Zelf heb ik dit probleem ook een aantal keer gehad. Ik lijm nu de glitters/palletjes met nageltiplijm heel klein peetje op het palletje en op de nagel plaatsen. Even laten drogen en dan topcoat eroverheen. Blijven dan zitten in ieder geval tot de nabehandeling! :)

• Sunny72

Maar ja … werk niet met acryl.