Help! Barst in natuurlijke nagel

• Ramona

Hey lady's!

Ik had vanavond een gevalletje en ik wist niet goed wat ik er mee aan moest.

Ze heeft gelnagels, en ze had d'r nagel gestoten zo erg dat ze veel pijn had. Dus ik voorzichtig de nagel er afgevijld en toen zagen we dat ook de natuurlijke nagel een klein barstje had , niet doormidden maar gewoon ietnes open als je hem buigt. Snappen jullie een beetje wat ik bedoel?

Hebben jullie dit ook eens gehad? En wat hebben jullie toch gedaan? En wat is het beste wat je dan eventueel kunt doen!? :)

Liefss Ramona

• Sunny72

Hey Ramona,

Toevallig vorige week zelf ook gehad… errruuugg auw :X

Ook rustig eraf gevijld, flink ontsmet / schoon gemaakt en hoppa weer een gelnagel opgebouwd…

Ja een nachtje was ie erg gevoelig en daarna ging het prima….

Ik denk waar je echt op moet letten is dat je het goed ontsmet… heb al 6jr gelnagels en ook al eerder gehad, zelfde gedaan en ging prima…

Succes Sunny

• Ramona

Hey!

Ja nou dat heb ik dus ook gedaan! Ik zat echt in twijfel wat ik nu moest. Ik heb het bij mezelf ook wel een aantal keer gehad maar daar deed ik ook gewoon weer gel of acryl over. Pfff toch wel een kleine opluchting hihi had het eigenlijk nog nooit bij een klant gehad..

• Elske

Als mij zoiets overkomt dan verwijder ik zoveel mogelijk product (Gel in mijn geval), goed ontsmetten en laten drogen, leg een laagje standaard/inpoets met daaroverheen een stukje zijde, uitharden, daarna nagel weer opbouwen.

Zolang er beweging zit in de breuk van de nn is dat behoorlijk pijnlijk, en het behandelen is ook zeker niet geheel pijnvrij :-( Maar als de nagel weer opgebouwd is, is de pijn ook snel weer verdwenen. Een stukje zijde er tussen maakt het extra stevig op de breuk…

• Nails&wimpers

helemaal goed Els :) zo doe ik dus ook