opbergen persoonlijke vijlenset

• DntjeD31

Hi medecollega's :)

Zoals sommige van jullie weten ben ik druk bezig om van mijn passie mijn droombaan te maken, en ben ik er volop mee bezig.

Kamer is al aardig ingericht. ( ja ik heb de bureaukamer toch maar gebruikt want kamerscherm werkt helaas niet, mijn lieverd wil toch echt naast de baasje gaan liggen. Mijn klanten zullen nu 2 trappen op moeten lopen, hopelijk vinden ze het niet erg 8-)

Ik heb alleen een vraag, waar bergen jullie de persoonlijke vijlenset in ?

Ik berg nu de vijlenset van mijn modellen in een soort plastic etui, nadat ik het ontsmet had. Ik vind het alleen zo'n ‘raar’ gezicht.

Hebben jullie misschien ideeën of tips ??

thnx !

• Susi

.

• esther

Bij deconails jeb je plastic boxjes voor 1 euro ex per stuk. Ik bewaar hier vijl en nagelborstel in per klant. Bij florance hebben ze ook papieren boxjes masr vind plastic persoonlijk beter.

• Hanneke

yep, plastic vijlendoosjes!

want bij iedere klant n nieuw white block kopen enzo, daar heeft niemand zin in lijkt me?

dus ik doe alles altijd in zo'n speciaal bakje, vijl, white block, en ook stof borsteltje.

• Petra's Nails

Ik gebruik een afsluitbaar gripzakje, zitten er 1000 in een doos dus kan even voort:)

Zit een schrijfvlakje op waar ik de naam van de klant op kan schrijven en deze zakjes nemen niet zoveel ruimte in als een doosje, mijn opbergruimte is niet zo groot..

• Ikke88

Ik gebruik enveloppen. Was een tip van mijn opleidster.

@DntjeD31 mijn klanten moeten ook 2 trappen omhoog en tot nu toe nog geen vreemd commentaar gehad.

Succes met het klaarmaken/inrichten!

• DntjeD31

Thanks voor alle tips !

Ik ga zeker kijken welke het beste bij mijn situatie past.

@Ikke88, thanks :)