Bluesky verdunnen

• Arianne

Ik heb 1 kleur Bluesky gelpolish die dikker is dan gewenst. Nu heb ik ergens gelezen dat ik de gelpolish iets kan verdunnen met polish thinner. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hen de laquer thinner (gebruik ik voor de nagellak) van YN, is dit hetgeen ik er voor kan gebruiken?

• DreamNails

Ik zou het niet doen, gel polish is op gel basis, hierdoor krijg je een verkeerde verhouden en is de werking niet meer wat het moet zijn, waarschijnlijk heeft je flesje te lang open gestaan of te dicht bij lamp of zon licht, hij hart dan ook in het flesje iets uit, vandaar dat hij in gedikt is.

• Arianne

Ik heb een 10-tal flesje Bluesky gekocht waarvan er 1 veel dikker is van kwaliteit. Heeft niet open gestaan of in de buurt van de lamp maar was al van deze dikte toen ik 'm binnenkreeg. Wellicht toch eens even contact opnemen met de distributeur

• Nails&wimpers

Lijkt mij ook niet goed om het te verdunnen. Maar een stomme vraag : zou jij niet met de base of topcoat kunnen verdunnen?

Wel is mij opgevallen dat gellak/shellac/bluesky kleurtjes met glitters iets dikker zijn dan normaal. Nou ja bluesky heb ik enkel twee kleurtjes en base+topcoat waarvan de paarse kleur best dun is en de groene best dik. Is normaal voor de groene want heeft glitters in. Gewoon dun smeren evt gebruik en gelpenseel. Ik heb de kleurtjes van bluesky enkel een keer gebruikt . Ik bedoel verder niets mee. Niet dat hij slecht is of wat dan ook.

Is niet mijn smaak . De klant vond de kleur groen geweldig !