In een andere topic zie ik dat de prijzen van de stylisten hier nogal verschillen.
Ik ben nog niet heel lang bezig voor de buitenwereld en ik denk ook zo als ik me prijzen hoog houdt dat ik klanten misloop en die ik nu heb kwijt raak.
Als ik zo de prijzen bekijk bij sommige van jullie snap ik niet waarom ik van die lage prijzen vraag.
Echter kan ik er wel mee uitkomen en ik doe het voor de hobby.
Een van mijn vaste gezegde is ook: De goedkoopste van Den Bosch en omstreken.
Ik zeg eerlijk er zitten HÉÉL veel nagelstylisten in DenBosch en die concurreren zich kapot (letterlijk).
Mezelf onderscheiden van de andere lukt me goed omdat ik al een man ben en dan me prijs.
De angst bij mij zit hem erin als ik me prijs verhoog dat ik me klanten kwijt raak.
Ik heb nu zo'n 5 vaste klanten en dat worden er al snel meer.
Dit is ook gekomen omdat een van mijn klanten Rachelle Reijnders is.Die doet momenteel mee in de finale Miss Holland.
Mijn prijslijst is:
Nieuwe set acrylnagels incl lakken/eenvoudige nailart €20,- / nailart uitgebreid €25,- / French manicure €25,-
Reparatie nagels:
Eerste week geheel gratis tenzij eigen toedoen/schuld.
Na de eerste week €2,50 per nagel
Eenvoudige nailart op alle nagels (zonder nieuwe set nagels) €10,-
Uitgebreide nailart op alle nagels (zonder nieuwe set nagels) €15,-
Nagels alleen lakken (gellak) (zonder nieuwe set nagels) €10,-
Glitteracryl gehele nagels €15,-
Glitteracryl op de tips €10,-
Na iedere behandeling je handen laten verwennen met een handcreme. Dit is tegen droge handen en verzorgend. €1,-
Nabehandeling/opvullen €15,-
Controlle afspraak (incl reparatie) €15,-
Natuurlijk zit het grote verschil of je dit doet voor je inkomen of (net als ik) hobbymatig omdat ik met lichamelijke beperkingen zit.
Nu komen dus mijn vragen:
Wat vragen jullie zoal voor een set acrylnagels(weet niet of er een groot prijsverschil zit in acryl of gel) en de andere dingen zoal vullen en dergelijke?
Vinden jullie dat mijn prijzen echt veel te laag zijn en dat ik ze moet verhogen?Heb al eens de opmerking gehad van een styliste dat ik schandalige prijzen vraag en zo een schande ben voor het vak en andere stylisten. Dat vind ik ook wel overdreven , maar ik snap het principe wel gezien ik rond kijk en de prijzen zie.
Dit is echt serieuze vragen omdat ik toch wel professioneel over wil komen en niet als een of andere flop ook al doe ik het hobbymatig en voor mijn vrouw.Voor haar ben ik destijds ook dit gaan leren.
Alvast bedankt voor het lezen van me topic en het beantwoorden.