Zo nu moet ik ook even mijn eitje kwijt.
Sinds vorige week ingeschreven bij de Kvk en ze weten je gelijk te vinden.
Werd bestookt met prive telefoontjes op de tijden dat ik niet op kon nemen, vanochtend dus weer en het bleek om de website mooi en fit te gaan.
Heel mooi verhaal dat als ik even toestemming zou geven dat ze mijn gegevens op hun website mochten zetten, dat klanten mij gelijk kunnen benaderen en dat ik ook in de zoekmachines beter te vinden zou zijn.
Waarop ik vroeg: is deze ‘toestemming’ gratis? En zoals ik verwachtte dus niet.
Of ik even 150-180 eenmalig wilde betalen. Maar uiteraard kreeg ik wel een garantie dat als er tegen die en die tijd minder als zoveel % klanten hadden aangemeld krijg ik een klein bedrag terug. Yeah right!
Gelijk gezegd dat ik hier niet in geinteresseerd ben.
Daarop viel er een stilte, daarna kwam ze nogal brutaal uit de hoek. ‘ ja maar het is toch belangrijk dat potentiele klanten u gelijk kunnen vinden, of niet?!’
Waarop ik zei: ja en ik ga er vanuit dat ik me niet naar jullie hoef te verantwoorden op het moment dat ik me niet wil vastleggen aan zoiets?!
Waarop zij weer een mooi verhaal kon ophangen. ArgHh!!! Ik heb maar gelijj opgehangen. Dikke doei!
Het zal wel niet de laatste zijn, maar god wat irritant zeg! Nee is toch gewoon nee
Zo. Dat is eruit haha