Probleemnagel

• gitarist

Tips hoe ik dit kan voorkomen? (dit is me al vaker gebeurd) :

Ik speel nogal wat gitaar waar ik mijn duimnagel voor nodig heb.

Bedankt.

• Nails&wimpers

Versterken met acryl

ik zag nu pas hahahaha jij zoekt naar een oplossing maar jij bent dus geen nagelstyliste ? Ga bij jou in de buurt naar een nagelstyliste :) die weet wat zij/hij moet doen :)

• Miranda

1 of 2 laagjes gel?

• DreamNails

Inderdaad een laagje acryl, gel is te flexibel, dit breek je er zo weer van af door de snaren.

• Nails&wimpers

Tip. Maak de nagel iets dikker met acryl. Zorg dat de bolling op de goede plek zit. Houd dus rekening met de strespunt van de nagel. Vroeger maar nu ook wordt bij gitaristen de duimnagel versterkt met acryl :) .

Gr s6

• Peerke

Wat ook wel wil helpen is voor het acryl erop te doen een klein laagje nagellijm erop te doen.

Ik gebruik zelf lijm met een kwasje.Niet zo'n druppelflesje dus.

Daarmee over alleen de scheur een dun streepje trekken,dat is vaak iets sterker dan alleen acryl.

Daarna een laagje acryl erover.

Om te zeggen of je 1 of 2 laagjes moet doen ligt eraan hoe dik je laagjes zijn.

Die van mij zijn erg dun , maar op zo'n nagel doe ik hem iets dikker , juist vanwege zo'n stresspunt.

Ik heb zelf ook een gitarist waarbij ik een nagel moet plaatsen.Hij heeft een hekel aan een plectrum en daarom wil hij een (gehele) acrylnagel.Ook plaatst ik een korte tip , maar alleen omdat hij dat wilt

• Hanneke

Gel gaat prima hoor!!

Daar heb je verschillende hardheden in.