Black&gold nails

• Marga1984

Hoi allemaal!

Ik had gisteren een klant die graag zwarte acrylnagels wilde met een metallic gouden rand bij de nagelriemen. Ik had helaas geen metallic goud, dus is het helemaal zwart geworden. Nou vroeg ik me af waar ik deze kleur zou kunnen krijgen en of het ook te doen is met acryl, of kan ik dit beter met gelpolish doen? Heb het idee dat wat ik op google zie gedaan is met nagellak. Hebben jullie dit ook ooit gedaan, en hoe hebben jullie het aangepakt?

• Sunny72

Is met folie misschien een optie ?? heb daar veel met geoefend laatst en je kan daar echt veel mee.

Deze combi dan wel niet… maar moet kunnen lijkt mij.

Sunny

• Marga1984

Dat zou misschien wel kunnen, maar stel dat ik iemand krijg die bijvoorbeeld een helemaal gouden nagel wil? Dan lijkt me dat fijner werken met acryl of gel polish.

• DreamNails

Er bestaan sticker folie , meestal gaat dat over de gehele nagel heen,er zitten verschillende maten voor de nagels op een kaart.

Misschien is dit het ook wel en hebben ze er een reepje van geknipt.

Wij verkopen ook dit soort stickers nailart, is zelf plak,je trekt het straks en lak het af, ook in de goude uitvoering is deze te bestellen via de webshop,

• Nails&wimpers

Metalic en goud heb ik gezien van crystal nails.

• Susi

.

• Nails&wimpers

Ooooo zijn plak nagels. ? Susa ik heb ook folie en de lijm maar het lukt mij niet om de folie geheel compleet op de nagel te plaatsen. Wat doe ik niet goed? Hoe doe jij dat?

• Marga1984

@Susi: dat is wel wat ik bedoel. Maar het probleem met folie is dat ik het moeilijk helemaal goed op een nagel krijg. Met ander soort nailart is dat niet erg, maar deze zou perfect en strak moeten zijn. Ik weet niet of mij dat lukt met folie. Ik heb hier wel zilverkleurig folie liggen, dus ik zal het eerst daarmee proberen.

Bedankt voor het meedenken iedereen!

• Susi

.

• Nails&wimpers

tx susi

ik deed het verkeerd , lijm niet helemaal laten drogen dus daarom kreeg ik het niet goed.

meestal doe ik op de plak laag vd gelpolish maar krijg je zo vlekken folie en niet geheel op

zal proberen zoals jij doet :)