acrylnagels

• jellelorenzo@hotmail.com

Ik heb een vraag .

vandaag wilde ik me nagels laten zetten, anderhalf mnd geleden moest ik abortus doen ,,, vanwege omstandig heden .

Nu wilde ik dus nagels zetten en bleven ze niet zitten ,,kom het doordat of kom het door dat ik nu ook een spiraal heb .. ik bedoel 8 jaar geleden had ik ook een spiraal en toen zette ik ook gewoon nagels en vielen ze der niet af nu wel..

wat is hier de rede van ik begrijp der niks van

wie kan mij dat aub uit leggen

• Marga1984

Ik denk niet dat het aan beide ligt. Maar zoals ik begrijp is het 8 jaar geleden dat je voor het laatst acrylnagels hebt gehad? In de tussentijd kan er van alles veranderd zijn. Slik je medicijnen? Heb je een aandoening? Andere nagelstyliste? Andere producten? Of misschien niet goed geprept? Het kan dus aan van alles liggen.

• Sunny72

Narcose gehad met abortus ? dat kan nml wel invloed hebben….!

Sunny

• Peerke

Zo ie zo de hormoonspeling kan ervoor zorgen dat de nagels los komen.

Het kan ook door iets geheel anders komen.Is je stylist andere producten gaan gebruiken?

Of heb je een andere stylist?

• Elske

Zwangerschap, abortus, spiraal, stress enz, zijn allen hormoon-gevoelig. Dit kan weldegelijk van invloed zijn op het wel of niet hechten van kunstnagels.

Maar dat neemt niet weg dat het evt aan het voorbereiden van de nagels kan liggen.

Kunstnagels kunnen zelfs los komen als je met warme handen de nagelstudio verlaat en de kou in gaat…

De nagelplaat kan ook vetter zijn dan voorheen.

Niet direct na het zetten gaan zwemmen/schoonmaken/met agressieve schoonmaakmiddelen in de weer geweest ?

Als het met Acryl problemen geeft kun je eens Gel proberen, of andersom.

Komen de nagels er in zijn geheel af, is er luchtvorming, of laten er stukjes los ?