Help!! Nagels bij nagelbijters breken tekens erg snel :(

• Ramona

Dank je wel voor jullie reacties!

Ik moet zeggen ik gebruik ook geen primer maar een bonding. Op dit moment van Florence Nails.

Maar wil zeker binnenkort die van yn proberen. 7 dec is er een opendag in de buurt dus daar ga ik eens meer informatie opdoen. :)

• Jolanda

Wat ik soms ook wel eens doe is geen verlenging plaatsen maar alleen een versteviging.

Vooral bij dames die echt peuteren en bijten, die vinden inderdaad altijd wel iets om aan te gaan zitten. Ik heb dit nu bij een aantal dames gedaan, natuurlijk goed uitgelegd waarom ik dit adviseer, en zij zijn allemaal heel tevreden. Doordat ze niet ineens nagels hebben, maar langzaam wennen omdat hun nagels groeien, hebben de dames weinig problemen.

Succes en houd vertrouwen in jezelf.

• Ramona

Bedankt voor jullie tips!

Vanmiddag komt de klant waarbij het er zo afging dus weer. Ik ga nu met tips werken, en loop alles zorgvuldig na..

Krijg wel een beetje een zenuwachtig gevoel. Vind het zo rot, en ben dan bang dat bet straks weer niet lukt :(

Stel ze belt met 2 dagen en er is er eentje af. Wat doen jullie dan?

Pff je word er wel ietsjes onzeker van hoor…

Liefs Ramona

• Nails&wimpers

hoi

mag ik je iets vragen? zou jij ook een foto van de nagels hier willen posten? evt. voordat jij er aan begint en na de behandeling. Lijkt mij raar als jij op de juiste manier doet hoe dat kan dat het zo snel af is.

Wat zegt zij zelf als jij daar naar vraagt?

• Ramona

Ik heb van de laatste nagels ook een foto gemaakt toen, ff kijken of het me lukt hier hoor hihi

Ik zal straks sowieso ook nog even een foto maken.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=634195739965827&id=482753535110049&substory_index=0

• Nails&wimpers

netjes gezet Ramona

ik zie geen foto van ‘' voor de behandeling ’ ……… ik wilde de lengte van haar eigen nagels zien

maak de nagels een keer met clear als ze niet te kort zijn .

let op dat jij de nagelriemen niet aanraakt

met vijlen kan je soms ook lucht aan de zijkanten creeren

ik zeg niet dat jij dat doet hoor :) maar ik leef met je mee hihihih

maak de nagelbed iets korter en de nagel lengte ook.

• Ramona

Nou ik heb de nieuwe set geplaatst bij d'r.

Dit is het resultaat :)

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=637516366300431&id=482753535110049&substory_index=0

Kunnen jullie het zien?

XX

• wietje

Hoi Ramona,

Ziet er mooi uit hoor, jammer dat ze er weer snel af zijn!

Ik verleng de nagel alleen maar met een overlay van acryl, dus niet met tip of sjabloon.

Mijn ervaring is ( ben zelf een goede nagelbijter geweest) dat langere nagels totaal niet werkzaam zijn. Je kunt in het begin helemaal niks aanpakken met “nagels”

Ik bied ook een arrangementje aan van wekelijks terug komen. De nagel groeit vanzelf langer en er is tijd om langzaam aan de lengte te wennen.

Na een maandje ongeveer kun je de nagel verlengen met tip of sjabloon.

( zo heb ik het geleerd, en zelf ervaren)

Succes!!!

• Sunny72

Ziet er keurig uit hoor…!! allebei..

Ik doe dat dus zelf ook, alleen een overlay/ versteviging met gel ( in mijn geval) en dan een lichte kleur gelpolish erover..

En na 2 keer zijn ze al zo blij, tussendoor ook zoveel happy berichtjes over hoe hard ze wel niet groeien…

Heb ook 1 klantje gehad waar niks bleef zitten, uiteindelijk alleen gelpolish, en nu mooie nette lengte vd nagel…

Het is toch ook zo dat nagelbijters vet nagelbed hebben omdat ze dus nagelbijten….?! dus dat kan echt problemen geven…

Sunny