Welke tips moet ik kopen.

• Danielle

Hallo

Ik heb hier al heel veel gelezen maar nu dus zelf een berichtje.

Ik ben begonnen met cnd shellac. Vind het geweldig spul. Blijft ook super zitten.

Ik heb ook shellac op nageltips gezet, ziet er goed uit maar de nagel scheurt snel af.

De tips heb ik gekocht in een pakket maar zijn erg dun. Daardoor scheuren ze af.

Wie weet welke nageltips ik het beste kan aanschaffen om shellac op te zetten.

Je hebt zoveel verschillende dat ik het niet meer weet.

Ik hoor het graag.

gr Danielle

• Ramona

Hoi,

Ik werk zelf niet met shellac. Maar ik vraag me eigenlijk af of het wel stevig genoeg is met alleen een tip en shellac..

Ik zou dan sowieso er een laagje gel of acryl eronder doen voor extra goede versteviging. ;)

Ben benieuwd Nasr de andere reacties :)

• Danielle

Hallo Ramona

Misschien heb je daar wel gelijk in. Kan dan gewoon de basegel van sibel erop.

Dan zijn ze inderdaad steviger. Ben ook benieuwd naar ervaring van anderen.

Bedankt alvast.

gr Danielle

• Nails&wimpers

Shellac kan niet op tips omdat niet stevig is en breken ze af. Je kan een tip gebruiken maar wel eerst verstevigen met gel en dan shellac erop. De tips die jij hebt zijn de velocity tips? Deze tips hoef je niet te vijlen maar ook deze moet je verstevigen met gel brissa of ander gel…..

• Info@momentibeauty.nl

Hey Danielle,

Ik heb het eerst ook geprobeerd met shellac rechtstreeks op tips, maar bied inderdaad onvoldoende versteviging. Ik doe gewoon een laag clear acryl (met gel moet het ook lukken) voor de versteviging en dan inderdaad shellac erop.

VWB de tips.. ik gebruik zelf hele goedkope en deze werken meer dan prima vergeleken met andere merken etc. (4,99 voor een pak van 100)

Succes!

• Danielle

Dank je wel. Dus ik kan andere tips kopen maar daar heb ik ook niets aan. Ik ga ze dan maar verstevigen met de basis gel.

Zou jij mij ook kunnen vertellen hoe de werkwijze is van de tips opzetten.

Ik doe nu

- nagels bovenop een beetje vijlen

- ontvetten

-nageltip erop

- nageltip erin vijlen, dat je de overgang niet meer ziet

- weer ontvetten

- primer

- basegel

en daarna de shellac.

Doe ik iets verkeerds??

Gr danielle

• Danielle

Hallo nathascia

Bedankt voor je reactie.

Zit er trouwens op elke tip een opzetstuk?

Ik zag dat je een webshop had. Heb jij daar die nagels van. De gewone naturel?

Mag ik jou ook nog wat vragen over glitters of strasssteentjes. Kun je die ook bij shellac gebruiken en hoe werkt dat.

gr Danielle

• Nails&wimpers

Hoi Danielle

Niet alle tips hebben een opzetstuk.

glitters of strassteentjes kan je idd ook op shellac van cnd maar ook op andere merken die ook een plak laag achter laten

op die plaklaag doe jij de glitters of folie en dan de topcoat (aandrukken de glitters met je vinger top) steentjes met lijm plakken nadat plak laag verwijderd hebt en dan topcoat (topcoat niet bovenop steentje)

btw. velocity tips van cnd hoef je niet te vijlen ……..wil jij dit toch dan enkel buffen

• Danielle

Dus al sik het goed begrijp moet je steentjes erop lijmen als je klaar bent met de 2e keer kleur van de shellac.

En de plaklaag moet je van de kleur afhalen. En dan topcoat.

En bij glitters: De plaklaag niet verwijderen, glitters erop en dan topcoat.

De glitters kun je die er met een kwastje op doen??

Gr Danielle

• Nails&wimpers

ja dat kan

als je een bepaald model wilt dan neem je glitters met een penseel. Penseel eerst in de topcoat en dan glitter en dan daar zetten waar jij het wilt hebben.

Met een waaierpenseel kan je zachtjes glitters op de nagel laten vallen is net zo leuk , wel niet vergeten met je vingertop erop te drukken anders voel je ze ;)