Welke tips moet ik kopen.

• Jolanda

Als ik een steentje aanbreng, doe ik na de 2e kleur een klein stipje topcoat op de plek waar ik het steentje wil hebben. Steentje erop en uitharden, daarna top coat over de hele nagel, niet over het steentje, maar er goed om heen om het steentje in te sealen.

De glitters duw ik met een penseel in de plaklaag van de 2e kleurlaag, daarna goed aanduwen met je vinger en dan topcoat erover. Let op gebruik een aparte topcoat als je met glitters werkt, ze gaan namelijk altijd in je penseel zitten en die zie je terug als je daarna bijvoorbeeld een French maakt.

Mocht je toch nog wat bobbeltje voelen van je glitters, dan buf ik de nagels en doe ik een nieuwe laag topcoat erover.

En inderdaad als je met een tip werkt, moet je een gellaagje gebruiken.

• Danielle

Dank je wel voor de tips. Ik ga het snel uitproberen.:)

• Danielle

Hoi Jolanda

Je hebt het helemaal goed uitgelegd. Bedankt.

Ik vraag me alleen nog af als ik de glitters aandruk met mijn vinger of de shellac dan wel mooi blijft. Komt er de vingerafdruk dan niet op.

gr Danielle

• Marga1984

Je kunt de glitters ook met iets anders aandrukken. Ik doe dat bijvoorbeeld met dat stukje wat overblijft bij de sjablonen op zo'n rol. Die plak ik op de top van mijn vinger en zo druk ik de glitters aan.

• Sunny72

Ook een goeie tip van Marga, maar je krijgt echt geen vingerafdruk als je de glitter er rustig in drukt…

Sunny

• Marga1984

Sunny72 Schreef:

——————————————————-

> Ook een goeie tip van Marga, maar je krijgt echt

> geen vingerafdruk als je de glitter er rustig in

> drukt…

>

> Sunny

Haha, nee dat klopt. Ik doe het zodat ik de glitters niet op mijn vingers krijg. (Ik werk trouwens met handschoenen, dus een vingerafdruk krijg ik sowiezo niet). Als ik met glitters werk lijk ik daarna soms wel een kerstboom! Vooral als ik voorbeeldjes op tips maak ben ik toch wat minder voorzichtig.

• Sunny72

Hahaha… :D kerstboom… hou maar op, die glitters ook… ppfff zit ook altijd helemaal onder, hoe voorzichtig ik altijd doe ( denk ik dan…)

Werk ook altijd met handschoenen, dus mijn vingerafdruk zul je ook echt niet terug vinden…