welk merk is verstandig te gebruiken als nieuw startende styliste

• Jo

Hallo allemaal

ik begin met een eigen nagelstudio en heb vanaf 2010 tot heden het product van mijn scholing gebruikt.

Nu wil ik graag overstappen op een andere merk..alleen zie ik door de bomen het bos niet meer helup

Wat is goed.. mijn wensen zijn acryl/ gel/ en gellack in dezelfde merk te hebben dus alles van 2 serie.

Ook zou ik daar wel graag een mannenlijn bij willen doen.

Zelf heb ik al dingen geprobeerd maar in jan is mijn opening en wil ik graag alles in een lijn in kunnen kopen.

ik heb harmoni geprobeerd en wat andere merken nu sta ik in twijfel tussen crystal nails, CND, Alysha (wat een hele mooie lijn is)

wie o wie heeft al jaren ervaring en kan mij hier bij helpen???

grt Johanna

• Nails&wimpers

Hoi

wat jij vraagt vind ik een persoonlijke keuze. Ik heb gewerkt met verschillende merken waaronder cnd .yn en crystal nails. Opleiding YN en een deel Cnd. Het Cnd merk ben niet gek op. Yn is goed maar de maniq ben helemaal niet gek op. Crystalnails vind ik mooi voornamelijk de potjes. Laat het zo zeggen met acryl blijf ik voorlopig op crystal nails. Die andere twee merken stop ik ermee. Wat gel producten betreft blijf met mijn eigen producten werken en gelpolish ook. De reden hiervan is: snel werken, goede kwaliteit, betaalbaar. ………. gelpolish ook zeer goed dus het enige verschil met duurdere merken is de prijs en verder niets. Meer advies kan ik je niet geven.

Wat betreft producten voor mannen ? Dan gaat de keuze aan yn. Ga op je gevoel af.

Vraagje: waarom alles in hetzelfde merk?

• Marga1984

Ik werk met verschillende merken. Ik vind dat veel merken vaak in het ene uitblinken en in het andere weer wat minder. Ook ligt het heel erg aan jezelf waar je het fijnst mee werkt. Ik gebruik bijvoorbeeld voor acryl Young Nails en Vip Naildesign. De gel polish heb ik van Bluesky. En losse glitters, steentjes, nailart ed heb ik van veel verschillende merken. Het is veel uitproberen en ontdekken, maar ik kan niet bij 1 merk blijven. Daarvoor is er te veel goed spul van andere merken op de markt. Sommigen vinden dat het werken met 1 of 2 merken professioneler overkomt. Maar uiteindelijk telt het resultaat wat je neerzet. Maar dat is dus mijn mening, en iedereen zal het anders ervaren. Ik denk dat jij je eigen weg hier in moet zien te vinden. Niemand kan zeggen welk product het beste is…..we kunnen je slechts vertellen wat wij persoonlijk goed vinden. En je zult zien dat die meningen heel erg verdeeld zullen zijn. Succes met je keuze en ik ben heel erg benieuwd wat je zal kiezen. Ook heel veel succes met het opstarten van je salon!

• MikriNails

Marga, je haalt de woorden uit mn mond. Zo ervaar ik het ook! ☺️

• Sunny72

En ook ik sluit me hier bij aan (:D …. zoals je hier op het forum al veel hebt kunnen lezen, het is en blijft een persoonlijke voorkeur…

EN er zijn idd zoveel goede merken die ieder weer een product hebben die erg goed is!

En voor de één geld de ‘looks’ heel zwaar, de prijs telt mee misschien… maar het eind resultaat en de duurzaamheid is bij mij erg belangrijk!

Succes met de speurtocht en de keuze !! Laat je het ons nog weten wat je gaat besluiten ??

Groetjes Sunny

• Nails&wimpers

Helemaal mee eens Suny het eindresultaat en duurzaamheid!

• rikasnagelstudio

je kutn het beste wat proef setjes gaan aanvragen.

een goed merk heeft deze wel tegen een leuk prijsje.

Zo kom jij erachter waar jij prettig mee werkt.

Ook wij hebben proefsetjes link naar proefsetje

• Info@momentibeauty.nl

Beste Jo,

Op deze nagelpagina zitten ook veel mensen die ‘distributeur zijn van’ of ‘groothandel’. Weet daarom niet of alle antwoorden even objectief zijn. Ik sluit mij wel aan bij Rika, maar snap dat het best prijzig wordt en het gedoe oplevert wanneer je verschillende proefsetjes moet bestellen. Persoonlijk denk ik dat kwaliteit tegenwoordig bij de grootste merken niet meer uitmaakt. Of je het nu hebt over YN, Crystal Nails, Naio of Brillbird.. het zijn allemaal grote merken en kwalitatief erg goed. Uiteindelijk zul je alleen als styliste je voorkeur hebben op basis van heel veel factoren. Wij zijn bijvoorbeeld overgestapt op NAIO, maar niet omdat die nou veel betere kwaliteit hebben dan Crystal nails. Voor mij was het assortiment en de prijs lijdend en de kwaliteit is uitstekend. Een vriendin van mij heeft hetzelfde met Youngnails. Ze is daar op overgestapt meer per toeval en vind het prettig werken. De ervaring is dan ook dat wanneer je eenmaal met een merk werkt en dit bevalt je daar niet makkelijk vanaf stapt (je wilt je klanten toch graag kwaliteit blijven bieden en daar niet mee experimenteren).

Ben nog wel benieuwd… met welk merk (vanuit je opleiding) heb je tot nu toe gewerkt?

Succes in elk geval met je keuze!

• Sandra

Hai.

Ik vind Young Nails wel prettig werken, heb nu de core is voor de beginner prima werken, maar wil overstappen naar de speed.

Dus heb nog potten te koop staan als je wilt.(Nog bijna vol) De white, XXL white, peach en pink.

Als je evt interesse hebt, stuur een PB prijs komen we vast wel uit.

Mvg Sandra