Welke base onder Bluesky

• CN

Welk merk basecoat gelpolish gebruiken jullie onder de Bluesky gelpolish en waarom?

• Sunny72

Ik gebruik die van Florence… waarom ? omdat ik daar mijn opleiding heb gevolgd en bepaalde producten nog steeds fijn vind.

Hij is gewoon goed, en daarbij is deze van Florence meteen base en topcoat in één… dus één flesje ! Wel zo makkelijk…

Sunny

• CN

En in combinatie met Bluesky is de hechting ook goed? Weinig chippen? Weekt deze ook goed en snel af met aceton zonder te moeten vijlen?

• Sunny72

Ik gebruik ook veel gelpolish van Blue Sky en ja de hechting is zeker goed, en bijna geen chippen, ja ik zeg eerlijk: bijna, omdat er altijd wel een klantje tussen zit, waar net voordat ze weer terugkomen, ergens een stukje vanaf is…

Persoonlijk doe ik dus zeer weinig afweken, omdat én de klantjes het vaak niet willen én ik ervan overtuigd ben dat dat na veelvuldig gebruik, dat dat niet goed is voor nagel en huid…dus daar kan ik je geen antwoord opgeven…

Sunny

• Sunny72

Trouwens… als je hier wat terug leest, lees je dat veel dames hier de CND base en top gebruiken onder BlueSky… die zijn daar weg van.

Wie weet vertellen die hun ervaringen hier ook nog…

• ThePerfectGloss

Ik gebruik gewoon de base en topcoat van bluesky zelf. En ben hier tevreden over.

Heb jij hier slechten ervaringen mee CD?

• Sandra

Ook ik gebruik gewoon de base en de top coat van Blue sky zelf. Prima spul!!

• Marga1984

Ik gebruik ook die van bluesky zelf.

• wendy3

Ik gebruik de base en top van cnd. Wil niets anders meer!

Dit omdat ik zelf heb ervaren dat ik van alle andere merken tijdens het afweken krom trekkende nagels krijg. Alles met cnd eronder heb ik dat niet.

• Nails&wimpers

hoi wendy

krom trekkende nagels? wow , nog nooit van gehoord of meegemaakt :)

ik heb ook met cnd gewerkt tot een eindje terug dus ik weet niet hoe bij andere merken is.