Welke base onder Bluesky

• wendy3

Ja verschrikkelijk ! Ik heb het eerder wel gehoord maar had het zelf dus ook.

Met cnd geen last meer van! Gelukkig!

• CN

Haha, hier is er juist meer vraag naar het afweken. Ik heb klanten die dit nu bijna een half jaar doen en de nagels zijn er echt stevig op geworden! Uiteraard goed insmeren met handcreme en nagelriemolie. Ik gebruik zelf CND maar heb steeds vaker klachten over de hechting ervan (chippen) terwijl ik goed inseal. Tevens vind ik 25-30 euro voor een flesje best veel.

• CN

Ja, het afweken ging niet naar wens. Moest erg hard schrapen waardoor de kans op beschadiging van de natuurlijke nagel groter wordt.

• DreamNails

CN, wellicht heb je misschien dan toch net even te dik de basis coat op gezet, waardoor het afweken iets minder lekker liep.

• Miranda

Ook ik gebruik de base en top van Bluesky! Eerst CND gehad.

Vind de BS super werken,en mijn klantjes zijn ook zeer tevreden.

• CN

Ik zal het vanavond nog eens uittesten, en het heel heel dun opbrengen! Zijn zo te horen toch veel mensen die tevreden zijn over de base van bluesky..

• Sunny72

Ja grappig hé, al die verschillen … zo is het echt overal anders.

Ik heb ook de BlueSky base en top in huis hoor, prima spul verder ( alleen dus niet bekend met afweken, hihi)… de topcoat daarvan vind ik wat dikker dan die van Florence dus gebruik ik die van BS vaak als ik iets moet insealen…

Ja prijs vind ik toch ook wel belangrijk… die bedragen soms, ppfff.

Succes nog…. Sunny

• irene01

Ik gebruik nu ook de base en top van cnd. Net afgeweekt en nu ook geen last meer van een krom trekkende nagel. Ik had het bij mijn pink. Ik ben om.

• rikasnagelstudio

In principe maakt het niet uit welke je gebruikt hij moet goed werken naar jou zin.

Zo zit er ook erg veel verschil in de kwastjes die in de dopjes zitten.

Vergelijk verschillende merken maar eens.

Je kunt beter een dikkere borsteltje hebben dan een dunnere.

Deze laat meer strepen achter

• La Petite Nails & Beauty

Ik gebruik de base en top van bleu sky.

Op die van kinetics van kinetics en orly van orly.

Ik denk namelijk dat de producten op elkaar inwerken dus doe nooit aan kruisbestuiving ;-)

Misschien is het wel niet zo maar vind het wel beter staan…. Merk bij merk. Ik werk met 3 merken.