Boekhouder

• JS.DB

Ik vroeg me af hoe ik het beste een boekhouder kan vinden die me kan helpen bij belastingzaken. Ik woon in Alphen aan den Rijn en heb al rond gevraagd in mijn omgeving maar tot nu toe geen succes. Online is er zoveel keus maar kom je al snel bij bedrijven die een flinke vergoeding vragen.

Ik ben benieuwd hoe jullie dit hebben geregeld?

• Marga1984

Mijn vriend regelt het voor mij. Ik heb er ook geen verstand van.

• Info@momentibeauty.nl

Bij mij zelfde! Mijn man doet dit voor mij :-)

• esther

Hoi hoi

Ik gebruik acumulus dit is een programma waarmee je zelf de boekhouding kunt doen. Het rekeny alles voor je uit je moet het alleen zelf invoeren. Dit gaat erg makkelijk omdat alles uitgelegd wordt.

• Susi

m

• JS.DB

Oh jemig, waar vind ik zo'n man?? (:P)

Ik kan terecht bij een bedrijf via mijn neef maar die vragen toch de hoofdprijs..

• CN

Vriend van ons helpt mij met de meeste zaken, verder doe ik het tot nu toe alleen. Hij is nu een paar jaartjes begonnen als boekhouder en vraagt volgens mij nog niet echt heel veel. Echter zal Schiedam (Rotterdam) te ver zijn?!

• SamanthasNagelstudio

Ik gebruik ook acumulus echt geweldig programma.

Daardoor doe ik de btw aangifte zelf en heb en boekhouder in de buurt gezocht die ook met het programma overweg kan en die doet mijn inkostenbelasting voor wat ik vind een goed bedrag.

• Brittany

Hoi Samantha,

Ben mezelf ook in het administratieve deel aan het verdiepen.

Begreep dat je indien gebruik wilt maken van BTW aangifte je minimaal 1225 uur per jaar in je salon werkzaam moet zijn.

Weet jij hoe dit in elkaar steekt?

• esther

@ brittany

Je draagt altijd btw af, bij minder als 1300 per jaar krijg je alles terug. Wil je in aanmerking komen voor alle aftrekken moet je minimaal 1255 werk in je salon maar dat betekent ook folderen, bestellen, schoonmaken en alles wat met je bedrijf te maken heeft. Zoek gewoon een boekhouder in de buurt een doe een vrijblijvend gesprek.