Opleiding Acryl

• yolandaatje

Ik wil graag naast mijn fulltime baan een opleiding gaan doen voor nagelstyliste.

Ook wil ik graag een salon aan huis beginnen en tezijnertijd parttime bij mijn huidige baan gaan werken.

Nu zie ik door de bomen het bos niet meer qua opleidingen.

Er zijn er zo veel!

Ik woon zelf in Lelystad en zou graag een kwalitatief goede opleiding willen doen hier in de buurt.

Hebben jullie tips?

Thnx:)

• Nails&wimpers

Ver van mij :)

Waarom ga je niet even langs bij opleiding bedrijven in de buurt om informatie te krijgen, de sfeer proeven en dan een keuze maken.

Je zal wat tips krijgen van andere collega's hier maar zal ook verstandig zijn om een vrijblijvend gesprek te vragen voordat je een beslissing neemt.

Ik had je graag een goede adres gegeven maar is te ver rijden voor jou.

Welkom en s6 ;)

• esther

Er schijnt er 1 in lelystad te zitten waar wat negatieve berichten van zijn. Met de zoekfuctie van dit forum kun je de naam zoeken en zien wat mensen ervan vinden.

• Brittany

http://www.dynamicnailsandbeauty.nl/c-1301411/opleidings-mogelijkheden-prijzen/

Ik heb zelf goede ervaring met de opleiding bij Florence te Wijchen. Misschien is deze in Zwolle wat voor je.

• Petra's Nails

In Lelystad zit Nailcenter, mijn vriendin (ook nagelstyliste) heeft daar een paar workshops gedaan en zij was er erg positief over. Ook over de vakkennis van de dame die de lessen geeft.

Dus ik zou daar eens binnenlopen als ik jou was, hoef je niet ver weg!

Groetjes Petra

• Ginet

Sinds kort zit er nog een groothandel en opleidingscentrum in Lelystad.

Dolores is een topper in nail art, ze is dealer van Crystal Nails.

Volgt met regelmaat workshops bij Rilana de importeur van Crystal Nails.

Ze is een super lieve meid, lekker gek en eerlijk.

Ga een keer langs, zo ervaar je of er ook een klik is en kan ze je informatie geven over de opleidingen.

http://www.chrystalnailsflevoland.nl/

• yolandaatje

Heel erg bedankt voor alle tips:)

Ben van plan om volgende week eens naar een paar toe te gaan om te kijken..

Ook vond ik Angela's Naildesign in Amsterdam en icosbeauty in almere..hebben jullie daar ervaring mee?