Goede gelcleanser

• DntjeD31

Hi medecollega's,

weten jullie een goede gelcleanser ? eentje die niet dof uitslaat ?

Ik gebruik nu nog de gelcleanser van mijn opleiding en die slaat nu weleens ‘dof’ uit tijdens de plaklaagje verwijderen.

Nu twijfelt ik heel erg qua merk en of zonder merk…

8-)

• Marga1984

Ik lees mee! Had laatst met een klant problemen bij het verwijderen van de plaklaag van de gel polish (bluesky). Deze sloeg ook dof uit. Welk merk gebruik jij nu?

• Sunny72

Ik heb die van Florence ( finishing wipe) lang gebruikt…. erg goed !! en nu laatst een keer besteld bij glamournagelproducten… heel licht citroengeurtje (aangenaam).. en tot nu toe geen doffe uitslag. Week in gebruik…

Maar laatst hier gelezen dat je ook moet uitkijken dat je niet teveel heen en weer gaat over de nagel, de bedoeling schijnt toch echt te zijn: zo weinig mogelijk met de celstofdepper en gelcleanser over de nagel heen te gaan… en eingenlijk zelfs 1 celstofdepper per nagel ::o …. ja doeiiiii … dat wordt te gek, hahaha

Sunny

• ThePerfectGloss

Ik doe de plaklaag met alcohol verwijderen! Dit werkt prima geen klachten of dofheid.

Ik heb ook gehoord dat de gelpolish door cleanser dof wordt, zelf geen ervaring mee. Ik ben wel iemand die de plaklaag goed verwijderd en dus een aantal keer over de nagel gaat, ook dit gaat tot op heden goed. Maar gebruik niet voor iedere nagel een nieuwe celstofdepper.

• DntjeD31

Ik gebruik Lina gel cleanser plus deze merk was vanuit mijn opleiding. En nu heb ik hier ook nail perfect gel cleanser, deze sloeg ook dof uit bij 1 nagel.

Ik gebruik bij elk nagel een nieuw sponsje dus dara kan het niet aan liggen en ik wrijf het in 1 keer vanuit de nagelriem naar me toe, dus niet heen en weer.

• Sunny72

Nee Dntje, aan het hoe je het gebruikt kan het echt niet liggen… uuhhmmm toch een ander merk proberen dan ?

Tsja daar heb je ook weer zoiets, Perfect Gloss… ik dat ook al vaker gelezen hier, dat met alcohol te doen en ik heb daar juist wel weer een doffe uitslag van ….???!!! zeg het maar…

• DntjeD31

ja op een gegeven moment probeer je toch van alles om te kijken of het aan de manier ligt van hoe je te werkt gaat.

maar het sloeg telkens alleen op 1 of 2 nagels die dof worden.

aan mijn manier kan het echt niet liggen. 8-)

@ Sunny, dus die van glamournagelproducten en of florence finishing wipe is te doen ?

• Sunny72

Die van Florence zeker…!! die gebruik ik het langst… qua prijs maakt het niet hoor welke je zou willen proberen, dus als je voor veilig gaat, dan zou ik die van Florence dus doen…

• CN

70% alcohol en zeker zo'n 2 celstofdeppers per hand. Ik ga overigens wel een paar keer heen en weer, anders gaat het er echt niet goed van af. Geen problemen mee, glanzen lekker!

• Nails&wimpers

Nail perfect is ook goed