Foto's oefenhand op facebook

• DntjeD31

Hello ladies, en sinds kort ook meneer,

Nu begin ik voorzichtig met het aansnijden van dit uiterst gevoelig onderwerp Foto's

Aangezien mijn nagelstudio bijna klaar is en ik begin volgend jaar mijn deuren opent, ben ik nu bezig om een website en facebook aan te maken voor mijn studiootje.

Ik vroeg me af of het raar zou staan als ik foto's van mijn oefenhand met uiteraard de gezette nagels op facebook zou plaatsen.

Natuurlijk heb ik ook foto's van mijn modellen, maar merendeel van de nail art nagels had ik geoefend op de nailtrainer.

Zou dat ‘raar’ staan ? ik bedoel vanuit de standpunt van de klant gezien dan.

Ik wil alleen ‘mijn eigen creaties’ met een omschrijving plaatsen op facebook en website.

wat vinden jullie ? is het te doen ?

• Marga1984

Het zijn toch nagels die je zelf hebt gemaakt? Dan is dat alleen maar goed! Ik zie wel vaker foto's van oefenhanden en oefenvingers staan, want je kunt natuurlijk niet alles meteen op een klant maken. Ook nailart-boxen e.d. zie ik ook voorbij komen. En al helemaal mooi dat deze nagels ook te zien zijn in je salon. Dan weten de klanten dat ze krijgen wat ze hebben gezien op je website/facebook. Ik heb nooit een oefenhand gehad, dus ik heb alleen maar foto's van klanten/modellen en in mijn salon heb ik voorbeeldjes op tips. Zolang je je eigen werk laat zien kun je eigenlijk al niets verkeerd doen.

• ThePerfectGloss

Ook ik denk dat het heel goed is, zo kunnen ze jou eigen werk zien en hoelanger je bezig bent hoe meer foto's je dadelijk hebt.

Je moet ergens beginnen, en iedereen is toch altijd benieuwd waar ze terecht komen en wat je als stylist kunt!

• DntjeD31

Ja ik wil ook alleen maar mijn eigen werk laten zien. En dan bij de foto zetten met als omschrijving zo iets van fairy tales nails of cartoon nails en zo.

Wil het ‘persoonlijk’ maken, mijn eigen creaties :)

Maar ben gewoon bang dat de klantjes dan denken dat ik het niet op een echt hand kan of zo iets.

• Sunny72

Ja wel hoor… !! kan heeeel goed ! Daarmee laat je zien dat je altijd bezig bent met je hobby/ vak… ;)

• CN

Verplaats jezelf eens in een klant. Waar zou jij op letten als je naar een nagelstudio zou gaan?

Mocht ik nail-art willen, zou ik het heel fijn vinden om op internet wat voorbeelden te zien om te weten wat jóu kunnen is. Dit moeten dan geen hele kunstwerken zijn op mega-lange nagels, want met vrij korte nagels is dit toch weer heel anders! Dus ik zeg: gewoon doen!

• Ginet

Nooit!!! Foto's van collega's gebruiken, je houd niet alleen de klant voor de gek maar ook jezelf.

Zet jij een prachtige foto van stilettonagels die jij niet gezet hebt op je site en de klant vraagt om die nagels dan ga je nat.

Toen ik 5 jaar geleden begon had ik mijn tafel vol staan met oefenvingers met daarop zelf gemaakte nagels.

Klanten kozen vaak daar iets van uit.

Tip….. zet altijd een watermerk in je foto en zet die zo dat een paar delen van de tekst over de nagels gaan.

Zet je hem er boven of onder dan zijn ze makkelijk aan te passen (weg te snijden op pc) voor de oplichters.

Dus meis zet lekker foto's met oefenhand van jouw creaties op je site, je hoeft je nergens voor te schamen we zijn allemaal ergens begonnen.

• DntjeD31

Nee ik wil alleen mijn eigen creaties er op staan. Wil me wel kunnen onderscheiden ;) niet dat ik nu heel spectaculaire nail art maakt of zo. Maar wil vanaf het begin goed doen.