Jessica Nailcare

• noord22

Hallo allemaal!

Op dit moment ben ik een beetje zoekende naar een fijn manicurelijn, en kwam op Jesicca nailcare uit. Iemand die hier mee werkt?

Sparitual ben ik niet helemaal weg van en zo zijn er nog een paar waarvan ik denk nou.. nee net niet..

Iemand tips of misschien een heel ander merk?

Groetjes!

• DntjeD31

Ik gebruik Cuccio Naturale. Vindt het lekker ruiken en makkelijk smeerbaar. Mijn modellen vinden het ook fijn.

• DntjeD31

O, ja vergat erbij te zeggen wat ik van hun lijn gebruikt.

ik gebruik de butter, lotion, en srub, zowel van milk & honey als van pomegranate & fig en vanille bean, ligt aan welke de voorkeur de modellen hebben.

de transforming wrap gebruikt ik als handmasker.

• Elske

Lomasi.

Zijn de klanten weg van, en ik ook :-)

One Minute Manicure is ook super.

• noord22

Ohh die One Minute Manicure heeft wel iets weg van Sabon!

Lomasi zit ik inderdaad ook aan te denken

• noord22

en de manicurelijn van pronails? iemand hier ervaring mee?

• Siem

Ik ben overgestapt op Orly. Ik heb cuccio naturale gebruikt maar deze lijn is niet voedend genoeg. Klanten met een zeer droge huid zijn hier niet mee gebaad.

voorheen gebruikte ik Lomasi en Spa Rituals, beide erg goed maar ook lomasi was niet voedend genoeg en spa rituals vind ik qua inkoop niet aantrekkelijk. Klanten willen het er niet voor betalen in mijn regio

• Hanneke

Verschillende merken geprobeerd, gebruik alles van de manicure nu van Pronails, dikke aanrader!!

• noord22

Ik heb zojuist mijn inlogcodes ontvangen van Pronails, en ik moet zeggen dat ik aardig enthousiast ben!

genoeg keuze, goeie prijs, dat wordt even een bezoekje wagen ;-)

• Hanneke

Wat ik het fijnst vind aan Pronails is de kwaliteit. ;)