Reclame

• CN

Ik irriteer me eigenlijk steeds meer aan de hoeveelheid reclame dat hier wordt gemaakt. Iemand die een vraag stelt, en er gereageerd wordt met dat het in jou webshop te vinden is. Of er worden speciale topics geopend over de komende acties. Ben ik de enige die me hier aan irriteer of zijn er meerderen? Mag er überhaupt op zulke manieren reclame gemaakt worden? Onder het sticky ‘wat mag wel en wat mag niet?’ staat namelijk niet duidelijk aangegeven dat dit niet mag, er staat alleen omschreven wat verstaan wordt onder reclame.

• rikasnagelstudio

mwa als iemand vraagt waar het verkrijgbaar is zou je toch echt wel een naam met shop erbij moeten zetten.

aangezien er veel kopers op dit forum zitten wou ik ze ff laten weten dat de 30% korting tot vanavond 23.59 uur loopt.

Daarna verwijder ik het topic weer.

Soms ontloop je iets als je het niet weet en vind het wel makkelijk

• Linda

Nee hoor, ik heb dit niet.

Vind het juist fijn om te weten waar iets gekocht kan worden. Scheelt weer zoeken. Ik bepaal toch zelf of ik het koop…

• rikasnagelstudio

Zo denk ik ook hoor linda,

Niet omdat ik nu zelf een webshop heb maar voorheen was ik hier ook erg blij mee

• ThePerfectGloss

Ik stoor me er niet aan, je hoeft het overgust niet te lezen.

Het moet natuurlijk niet alleen maar reclame topic worden….

Maar vaak is het ook prettig om te weten waar een actie is of een product te koop is.

• Nails&wimpers

Ik erger mij ook niet aan. Mensen kiezen toch zelf waar ze iets kopen. Het is anders dan spam of continue reclame maken voor andere bedrijven. meeste van ons geven ook gratis tips en uitleg wat normaal voor moet betalen. Vind niet meer dan normaal als iemand iets vraagt en ik dat verkoop dat ik antwoord geef op de vraag en evt. Zeg dat bij mij ook kan bestellen. Ieder is vrij in zijn keus. Dat is mijn mening .

Hoe zie jij dat?

-wat fijn als iets wordt gevraagd en mensen daar tijd voor maken om te typen en gratis hulp bieden

-wat fijn als iemand een bepaald product zoekt dat mensen aanwijzingen geven

ook wel fijn als iemand voor een prikkie producten kan kopen van andere collega's

dus ook wel normaal dat mensen over hun product iets zeggen of zie ik dat verkeerd. ?

• Marga1984

Dat ligt er aan. In principe is het wel fijn om te weten wanneer er aanbiedingen zijn etc. of waar een artikel te vinden is. Alleen bij topics waar gevraagd wordt welk merk iemand het beste bevalt e.d. vind ik de reacties van de webshop-eigenaren minder betrouwbaar. Ik heb dan altijd het gevoel dat ze natuurlijk hun eigen producten willen promoten. Maar daar lees ik doorheen en probeer de ‘echte’ meningen eruit te filteren. Niet aanvallend bedoeld naar de webshop-eigenaren! Ik hoop dat jullie begrijpen waarom.

Wat ik erger vind is als een webshop-eigenaar zich voordoet als een gewone nagelstyliste en haar producten promoot. Dat vind ik misleidend. De webshop-eigenaren op dit forum zijn daarin wel transparant en reageren ook op allerlei verschillende onderwerpen en niet altijd alleen maar om te verkopen.

• Hanneke

er zit een verschil in het soort reclame vind ik.

voor dingen als: vandaag zoveel % korting!! ed, daar zijn nieuwsbrieven voor, en niet dit forum.

dat is mijn mening.

• esther

Ik vind het ook storend als er om een tip gevraagd wordt en mensen promoten hun eigen spullen, maar ja dat zou ik ook doen als ik een webshop zou hebben. In het verleden werd je gewoon geblokt en nu lijkt alles te mogen! Maar net wat marga zegt je moet de meningen van de verkopers scheiden! Dan vind je wel die echte betrouwbare tip van stylistes zonder shop.

• MikriNails

Ik vind het ook irritant ja, anders is als iemand iets 2e hands aanbied maar reclame maken voor je bedrijf vind ik irritant