Misleidend / onrechtvaardig

• rikasnagelstudio

hoe kom je dan bij nagelsacryl.

die heb ik wel gehad ja. was altijd de link naar mijn vernieuwde webshop.

De www.nagelsacryl.nl heb ik van 2005 tot 2009 gehad. toen over gegaan op rikasnagelstudio.

Maar ach ik ga me niet verder verdedigen, want dat vind ik niet nodig.

Ik zou zeggen…altijd blijven lachen… Fijn weekend alvast !

• Elske

@ Rika ;

Als jij bepaalde topics wilt verwijderen die de beheerder na jou aangeven niet verwijdert, dan kun je naar jou topic (of reacties) gaan, op “bericht wijzigen” klikken, en vervolgens je tekst weghalen –> weg is je bericht…

Ook kun je op deze manier de header vh topic veranderen.

NB. Een leeg bericht wordt niet terug geplaatst dus zou je er bv een paar puntjes (…) kunnen neerzetten.

Maar dit hoef ik jou toch niet uit te leggen ? dat weet je vast wel…

• rikasnagelstudio

Dank je wel els ik zal even proberen.

• MikriNails

Snap nogsteeds niet hoe jij je naam op andermans fotos durft te zetten ‘zodat anderen dat niet doen’ maar zelf mag je het wel? Hoe durf je Peerke zo te behandelen terwijl jij hetzelfde doet en nog veel erger??

• rikasnagelstudio

als je even terug leest lees je waarom.

Het komt bijna op hetzelfde neer maar ik zet er bij ter inspiratie !!!

En hoe ik tegen peerke heb gedaan…. tsja ik was boos omdat ik zag dat hij mijn tekst gebruikt. als hij erbij zet.. tekst ter inspiratie (wat niemand doet) of tekst van rikasnagelstudio dan is het tot daar aan toe of als hij ff gemaild had dan was het ook klaar.

Daarom was ik boos.

Maar ik ga niet meer in op deze topic.

Sorry geen reactie meer van mij.

• esther

Sorry Peerke maar je mag heel veel namen?websites gebruiken onder een kvk. Ik doe dat zelf ook.

• MikriNails

Ja? En waarom moet Peerke jouw naam vermelden en knip je zelf de (salon)namen weg van de oorspronkelijke nagelstylisten?

• esther

Rika hier een paar sites die exact dezelfde tekst hebben als jij

Beauty company rotterdam

www.h4health-beauty.com/page22.

php‎facebook.com/RubisFashionAcrylicNails/

nagelstudio debby

www.nailsonlybywendy.nl/‎

www.schoonheidssalonmarlies.eu/nagelstyling‎

www.snstudio.nl/‎

littledivanails.simpsite.nl/‎

www.nagelstudio-samantha.nl/‎

yourownbeauty.nl/page1.php‎

nagelstudioalkmaar.nl‎

enz enz

Er zijn minstens 10 google paginas vol met jou unieke tekst!

• Peerke

Sorry deze tekst moest onderaan staan.Even veranderd

• Peerke

Mensen aub laat deze topic maar rusten!!

Het is nou eenmaal dat ik de boosdoener / pispaal ben op deze pagina.

Laat het zo want sommige mensen leren het toch niet of willen het niet snappen.

Ik ben nou eenmaal “fout” bezig terwijl ik voor elke foto toestemming heb.Behalve de fout op facebook begin deze week ,maar dat was echt een fout.Is ook aangetoond.

Rika is nou eenmaal een schijnheilig mens die denkt alles goed te doen en mij zwart maakt voor van alles.

Zoals ik al zei blijft ze terugkomen op de tekst “die van haar is”.

Echter als je in de andere topics kijkt waar ik aangesproken word reageert ze overal.

@Ester het klopt wat je zegt.Me mag zeker meerdere sites hebben echter heeft zij een webshop die NIET aangemeld is bij het KVK en dergelijke.Dat mag niet.

Er werd toch commentaar gegeven een tijd dat ik niet bij de KVK ingeschreven stond. Daar richt ik me op.

Ik word voor van alles beschuldigd , maar zoals ik al zei (en niet alleen richting RIka) zijn er meerdere die foto's lenen,texten lenen,enz enz.