Misleidend / onrechtvaardig

• Hanneke

nou… wat ik er van leer is dat ik in het vervolg n watermerk toevoeg aan foto's die ik plaats.

Nooit over nagedacht dat er mensen zijn die foto's pikken…

Gewoon je eigen werk gebruiken.

impressie of ter inspiratie, bij beiden zou ik uitgaan van eigen werk van de nagelstyliste.

• wendy3

Misschien mag je t gebruiken, maar niet beweren dat t van jou is door je eigen naam eronder te zetten.

Zelfs al zou het legaal zijn, dan kun je zelf toch bedenken dat dat gewoon niet netjes is? Maar juist onbeschoft!

Ik zou t niet eens durven! Nogmaals ik zou me rot schamen als ik dat had gedaan en me niet meer vertonen hier.

• Miranda

@Sunny en Hanneke,daar ben ik het ook zeker mee eens!!

• esther

Tja en als je dan zegt dat je ze regelmatig zet omdat mensen daaruit kiezen dan neem je daar toch een foto van….

• MariaNails

Beste Peerke,

Ik wil me helemaal niet met de discussie bemoeien, het lijkt mij niet meer dan normaal dat je als styliste alleen je eigen foto's op je site zet. Kijk naar je site uit oog van je klant en je begrijpt waarom.

Ik was toch nieuwsgierig naar deze voor mij nieuwe naam (Peerke) en keek even op je website.

Check voor de grap even de laatste zin van je algemene voorwaarden

En voor zij die zich er echt druk om maken; er zijn veel ergere dingen in de wereld dan stylistes die zich schamen voor hun eigen gemaakte nagels. Grinnik er even om en als het jou nagels betreft; voel je trots omdat jou nagels dus zo mooi zijn dat een ander graag wilde dat zij (of hij!) ze gemaakt had! (:P)

• Hanneke

@MariaNails

er zijn altijd ergere dingen op de wereld, maar er om grinniken als ze mijn foto's zouden jatten? Zeker niet, lopen pronken met andermans werk, doe je gewoon niet.

• Peerke

En daarom heb ik wel toestemming voor die afbeeldingen.

Maar weer word er alleen op mij gereageerd.

Kijk eens naar die andere die het ook doen zoals Rika.

Geef haar dan ook commentaar.

Maar dat gebeurt niet omdat iedereen hier geen flikker lezen en alleen sensatie zoeken.

Lees eerst alles door en geef dan commentaar!

• Hanneke

Peerke Schreef:

——————————————————-

> En daarom heb ik wel toestemming voor die

> afbeeldingen.

>

>

> Maar weer word er alleen op mij gereageerd.

> Kijk eens naar die andere die het ook doen zoals

> Rika.

> Geef haar dan ook commentaar.

>

>

> Maar dat gebeurt niet omdat iedereen hier geen

> flikker lezen en alleen sensatie zoeken.

> Lees eerst alles door en geef dan commentaar!

Ik reageer meer op het feit dat mensen foto's van anderen gebruiken.

Helemaal niet specifiek op jou.

Sensatie zoeken? nee, ik ben meer een beetje verbijsterd over het feit dat ook stylistes die al jaren zelf werken, nog steeds foto's van anderen gebruiken.

• Sunny72

Peerke er wordt niet alleen op jou gereageerd… lijkt onderhand wel OF je dat wilt, sorry hoor!

En dan praat ik over meerdere hier… andere hebben Rika ook persoonlijk aangesproken, en meeste praten idd in algemene zin.

Ik persoonlijk: jullie allebei… ik heb herhaald wat jij EN Rika als tekst bij de foto's hebben geplaatst.

En het doel waar het bij mij persoonlijk omdraait: uit het oogpunt van de klant ‘kijken’….