Ik wens iedereen het allerbeste maar wat er hier gebeurd niet

• Nails&wimpers

Beste lezers

ik ben nog niet zo lang hier actief dus velen zal nog niet eens interesseren.

stel nou dat toch iemand hier om vraagt …

mensen komen en gaan , sommigen komen enkel voor informatie en zie je ze niet meer terug.

Veel informatie voor mijzelf zal ik hier niet vinden. Persoonlijk voel ik mij niet lekker hier. (Wat nu gebeurd).

Ik zal weleens kijken hiero maar meer ook niet .

Ik wens iedereen nogmaals het allerbeste.

Gr

mariana

• Ikke88

Jammer dat je weggaat!

• Peerke

Jammer dat je gaat maar ik snap het wel.

Ik dus hetzelfde.

• CN

Ik snap je helemaal! Ik doe hier ook niet meer dan alleen mijn vragen stellen en zal niemand persoonlijk willen leren kennen. Gewoon gebruiken zoals je het hoort te gebruiken. Fijne feestdagen en een gezond 2014 alvast!

• esther

Idd heel begrijpelijk! Zo is het niet altijd hoor :)

Jammer dat je weg gaat.

• wietje

Voor mij hetzelfde, ik zit hier nu zo'n half jaar, het begon allemaal prima, maar ben er nu wel een beetje klaar mee.

Thanx iedereen die mij ooit voortgeholpen heeft, en allen succes verder met alles!

Fijne feestdagen!

Wietje

• Peerke

Er gaan we vele weg.

Ik zal zo ie zo minder actief zijn.Af en toe zal ik nog eens kijken maar ik dacht hier ook wat tips te kunnen vinden.

Dat valt echter mee omdat de drukte minder is.

Daarbij zijn er een paar die me liever zien gaan dan blijven.Bij deze …….

Iedereen het beste en nagel ze

• Hanneke

is op dit forum al jaren zo, soms alles koek en ei en dan opeens gaat t heel hard berg afwaarts.

Jammer is het wel,zelf sinds kort pas weer n beetje actief,na een lange pauze..

Mensen die stoppen, t beste ermee en goed nieuwjaar!

En voor de rest ook iedereen t beste natuurlijk ;)

ik blijf nog ff hangen, er komen we weer betere tijden op t forum :)

• Nails&wimpers

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die niet van deze situaties houden.

Goed is goed, maar sommige dingen stoor ik mij aan . Soms wil ik iets van zeggen. Ik denk , ach laat maar anders escaleert en loopt het uit de hand en dat is niet de bedoeling.

Ik vond persoonlijk ook niet leuk om complimenten te geven aan mensen die nog niet eens eigen werk laten zien en loopt met iemand anders zijn werk te pronken. Ik was teleurgesteld in rika met die fotoo's . Toch ik ken Rika niet persoonlijk maar ik heb weleens bij haar besteld . Heel netjes te woord gestaan en de producten netjes afgeleverd. Ik heb verder niets over te zeggen. Beginners foutjes is normaal maar dat wil niet zeggen dat die persoon geen kans meer maakt om het goed te maken (of dat nou Peerke is of iemand anders). Niemand is perfect! Hiermee wil ik niet zeggen dat ik het goed keur iemand anders zijn naam uit de foto halen en die van jezelf plakken.

Iemand zei ergens dat: informatie van een webshop houder is niet betrouwbaar en enkel die van nagelstylistes.

Wat een onzin zeg!

Heb ik misschien verkeerd begrepen of zo.

Als je les krijgt ergens, die mensen weten waar ze mee bezig zijn. De meeste die les geven en een webshop hebben zijn 9 van de 10 zelf nagelstylist/e. Het feit dat ze gekozen hebben voor een bepaald product wil niet zeggen dat hun informatie niet betrouwbaar is. Aan het manier van uitleg en promoten van hun eigen product die beweren dat hun producten de beste zijn. Hieruit kan je uithalen dat je het niet moet vertrouwen. Niet iedereen die een hoop certificaten aan de muur heeft of ergens aangeschreven zijn wil zeggen dat ze ook meteen de beste zijn. Nagelstyliste is een vrij beroep! Nagelproducten verkopen ook dit mag iedereen.

Dit zinnetje hoeft niemand persoonlijk aangesprokken te voelen maar helaas in de echte wereld gebeurd dat.

Ik ben ook vaak ingetrapt in koopjes in het begin en een hoop geld uitgegeven aan producten die mij aangesmeerd zijn. Je denkt in het begin dat je daadwerkelijk nodig hebt. Iedereen leert van zijn fouten of van iemand anders zijn fouten.

Ik ben officieel aangemeld hier (als ik mij niet vergis)sinds 07-'13 maar was ik al een tijd daarvoor hier aan het kijken. Gaat een tijd goed en dan barst de bom weer. Ik moet wel toegeven dat sommige mensen de verkeerde beroep gekozen hebben :)

Is niet slecht bedoelt maar soms komen dingen boven tafel :)

Ik ben weg maar niet voorgoed. Ben niet te beroerd om iets te schrijven maar wat nu gebeurd zal onderhand ook moeten ophouden. Is juist fijn als jij een bepaald product zoekt of naar opleidingen en ervaringen dat mensen die dat weten die informatie ook geven. Wil ook niet altijd zeggen dat het betrouwbaar is. Mijn ervaring is iemands ervaring niet met een bepaald product of opleiding instituut.

Wat ik mij aan erger is dat vele hier informatie geven in detail . Voor sommige informatie heb ik zelf veel geld voor moeten betalen .

Zwart werkers genieten hiervan. Die hoeven niet voor te betalen en lekker concurreren met de prijzen. Ik weet dat je niet tegen kunt houden. Ik weet dat een klant zelf kiest of voor kwaliteit gaat of niet. Toch in werkelijkheid kiezen de meesten voor de prijs. Ik heb vaak genoeg gehad dat ik slechte werk moest opknappen . Breuken en zere nagels die tot het leven met een frees geveild waren. Ik erger mij hier aan. Maar goed dat is mijn probleem :) .

Ik heb besloten voor mijzelf dat ik bepaalde informatie geef enkel via PB.

Wat ik kwijt wil zal ik wel eens schrijven maar meer ook niet.

Ik vroeg een tijd terug naar regels van dit forum/prikbord en niet voor niets , naar mijn mening klopte er niets van

juist heel veel dingen werden gewoon getolereerd .

Eindelijk wordt er iets aan gedaan , hoop ik :)

Ook ik hoef niemand persoonlijk te kennen of zoals ik in een ander bericht geschreven heb ‘' ik hoef bij niemand te slijmen om erbij te horen’' , maar ervaringen met medestylistes is niet verkeerd.

Let wel op: wat jij op het net schrijft , dat blijft :)

Ik hoef verder geen meningen over mijn bericht. Ik wilde wel duidelijk maken waarom ik dit topic had gepost.

thanks voor jullie begrip !