Info gezocht over nailtrainers

• Marga1984

Beste forummers,

Ik loop al een tijdje met het idee om een nailtrainer te kopen. Bij mijn opleiding hebben we echte modellen gebruikt. Ik heb dus geen ervaring met nailtrainers. Het leek me echter fijner om op een nailtrainer verschillende nailarts uit te proberen, voorbeeldjes te maken en gewoon lekker te nagelen. Nu werk ik heel veel met modellen, maar daar moet ik natuurlijk ook tijd voor vrijmaken. Soms wil ik gewoon even een uurtje wat uitproberen, maar nu plak ik altijd een tip op een satéstokje. Dat is natuurlijk ook niet makkelijk vast houden. Dat is dus nog een reden waarom ik er toch aan zit te denken om een nailtrainer aan te schaffen.

Ik lees op internet dat er één het ‘echte’ merk is. Wat is jullie ervaring qua merk? Vinden jullie het überhaupt wel fijn om met een nailtrainer te werken? Het zijn best dure dingen. Dat vind ik niet erg, zolang het maar een goede investering is. Hebben jullie verder nog tips over dit onderwerp? Alle info is hier welkom!

Alvast bedankt!

• esther

De "echte' hebben vervangbare nageltjes die je er dus af kan halen, deze hebben verschillende vormen.

Merk maakt daarbij niet veel uit. Bij de goedkoopste zijn ze heel goedkoop.

• Marga1984

Bedoel je dat de vervangbare nageltjes niet uitmaakt? Of ook het merk van de hand?

• Sunny72

Ik heb tijdens de opleiding met de ‘echte’ gewerkt.. en later op modellen.

Deze hebben vingertoppen die zijn ‘rubberachtig’ , dit voelt goed aan, en idd die nagelbedjes kan je vervangen.

(TIP: Lees goed hoe dat moet , trek ze er NOOIT zo af, anders is ie zo kapot…)

Ik denk o.a het verschil is dat de nagelbedjes goed blijven zitten met vijlen enzo…

Maar het nadeel vind ik dat dus de losse nagelbedjes best duur zijn en met allemaal verschillende vormen, deze moet je plaatsen en voorbereiden om een tip te plakken…

Dus ik gebruik dus vaak 'popsticks, die zijn gebruiksklaar…