Pronails

• noord22

Nou ik ben er bijna uit!

aankomende week komt er een vertegenwoordigster van Pronails langs zodat ik de manicure producten uit kan testen!

Maarr.. hebben jullie ook ervaring met de acryl van Pronails? Het klinkt allemaal veelbelovend..

Op dit moment gebruik ik Youngnails en Magnetic.

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen?

• Hanneke

acryl gebruik ik zelden, de gels zijn fijn.

• Hanneke

Ben je er al uit? :)

• noord22

Sorry, beetje late reactie maar ik ben er uit!

Vertegenwoordigster van Vlaardingen is langs geweest en heeft allerlei testers achtergelaten om ze uit te testen en ik ben al echt verkocht..

Alles klopt zeg maar, de looks, de kwaliteit en het bedrijf erachter vind ik heel erg fijn.

In januari neemt ze de acryl en de Sopolish mee, zodat ik die ook goed uit kan testen.

• rikasnagelstudio

pronails is wel goed hoor, heb er zelf ook mee gewerkt, echt vind ik de service minder ma das ieder voor zich.

Het gaat tenslotte om het product.

• noord22

Tot nu toe heb ik niks te klagen over de service, net gemaild of ze de acryl en sopolish de volgende keer mee wilt nemen maar deze krijg ik gewoon per post gelijk toegezonden! Geen kosten o,i.d wat bij veel bedrijven wel het geval is.

Natuurlijk is dat ook een verkooptechniek, want ik ben daardoor al fan, maar toch!

• rikasnagelstudio

ja zoals ik al zij voor ieder is het anders ;-)

Blij dat jij wel tevreden bent.

Hoop dat het je gaat bevallen.

Veel pelzier ermee

• Hanneke

"noord22 ik snap je helemaal!! leuk he?! veel plezier ermee!

• esther

Goede service! hebben ze ook een goede cover acryl? Laat effe weten wat je ervan vind.

• noord22

@ Hanneke, ja vind het echt helemaal leuk haha! Gebruik jij toevallig ook de acryl/gel van hun?

@ Esther, ze heeft het vandaag opgestuurd dus ik zal het deze week ergens wel in huis krijgen denk ik. Ik zal het je laten weten en ook even een foto posten van de kleuren :-)