Na hard stoten acryl duimnagel los

• Ellen63

Ik heb een vraag, een klant van mij (extreme nagelbijtster) heeft vorige week een set laten zetten bij mij.

Ze ziten er allemaal nog keurig op, maar nu heeft ze haar duim heel hard gestoten, en die (acryl) nagel zit nu los.

Mijn vraag is, is t verstandig om die nagel los te weken?

Of hebben jullie een andere tip?

Vijlen lijkt me niet mogelijk, ik heb de nagel nog niet gezien, maar ze komt nu 3 weken achter elkaar iedere week even terug om alles na te kijken.

En woensdag komt ze weer. Hoor graag jullie advies.

• Nails&wimpers

Als het zo erg is dan is beter weken.

• CN

Ik heb ook eens een klant (gelukkig tevens vriendin) gehad die haar gel(!)-nagel dwars gebroken had. Haar tip boog dus telkens om, naar beneden. Echter was het zover gebroken dat het ook nog net op haar nagelbed was. Pijnlijk dus! Ik heb met vijlen haar nagel met mijn duim ondersteunt zodat het niet kon buigen. Afweken was met gel geen optie, maar ze had er op deze manier ook gelukkig totaal geen last van.

• Ellen63

Ja heb ikzelf ook een x gehad…met mn acryl nagel tussen de deur. Halverwege mijn vinger afgebroken. en dwars door midden! Brrr..

Ik heb toen beetje gevijld, en een laag erover heen gezet. paar dagen gewacht, en toen verder gevijld, toen was de ergste pijn wel weg. Maar jeetje wat deed dat zeer!

Maar deze klant bijt ook nog extreem, dus vijlen is niet echt een optie, denk ik….

En ik heb net gehoord dat hij behoorlijk los zit.

Ik denk dat weken dan het minst pijnlijk is… Als je daar met je vijl overheen gaat, beweegt 't toch steeds mee.

Lijkt me niet fijn.

• Ramona

Zo heb ik het ook eens gedaan met een klant die gelnagels had. Rustig gevijld en nieuwe lagen en ze had nergens last meer van gelukkig :)

• Sunny72

Persoonlijk ook gehad… oo wat doet dat zeer ! wel gelnagels… maar wat gelijmd, zodat het niet steeds ‘wipte’, want dat doet extra zeer… en toen idd met ondersteuning duim rustig gevijld en weer opgevuld…