wat vinden jullie van onze flesjes?

• rikasnagelstudio

Wat vinden jullie van onze mooi flesjes gelpolish?

Nagelproduct

info@nagelproduct.nl

webshop

• Filesofeetje

Ik houd zelf niet zo van wit maar zo te zien is het ook iets met Pink Ribbon?:) Dat vind ik dan wel leuk en bijzonder!

• Siem

mooi, ik houw wel van wit.

• Info@momentibeauty.nl

Hoe werkt dat met die pink ribbon? Doneren jullie aan de pink ribbon geld bij ieder verkocht flesje?

• Hanneke

Ik dacht eerst ook aan pink ribbon, maar volgens mij heeft t daar niks mee te maken?

Is verwarrend.

• Marga1984

Het heeft daar wel mee te maken, maar wat precies weet ik niet meer. Het heeft ooit ergens in een topic gestaan. Maar dat zal ze vast zelf nog wel uitleggen als ze dit leest.

• Nagelgroothandel Noord-Holland

Hier staat het e.e.a. http://nagel.startpagina.nl/prikbord/read.php?1366,16687356,16687356#msg-16687356 , weet alleen niet welk bedrag of percentage daaraan verbonden wordt.

rikasnagelstudio Schreef: ------------------------------------------------------- > Wij vinden dat pink ribbon gesteund moet worden > waardoor wij onze bijdrage willen leveren hun hun > doel.
  • Filesofeetje

Bedoel het absoluut niet lullig hoor, ik kom hier nog maar net, maar mag je dat zomaar doen? Een logo van een stichting aan je product verbinden? Bedoel het dus niet aanvallend, ben er alleen heel erg benieuwd naar of daar regels voor zijn!

• rikasnagelstudio

hallo dames,

Erg druk gehad ivm drukte feestdagen, dus geen tijd gehad om te reageren.

Helaas zal dat deze en volgende week ook wel zijn en zie je mij hier niet/weinig verschijnen , maar dat zullen jullie allemaal wel hebben.

Ja wij willen pink ribbon steunen.

Deze stichting verzameld geld voor meer onderzoeken naar borstkankers en verdere kankers.

Het wordt niet per percentage berekend, maar per kwartaal een bedrag.

Zelf vind ik dit erg belangrijk, alhoewel ik meerdere doelen sponsor zoals A.L.S. & NIERSTICHTING.

Voor wie niet weet wat ALS is : info ALS

• www.123shellac.nl

flesjes zijn mooi maar ik had zelf voor iets meer kleur gekozen