Nagelen met de feestdagen

• Marga1984

Hallo allemaal!

Deze week begint het……de drukte voor de kerst! Hebben jullie het ook veel drukker? Of houden jullie je aan dezelfde uren die je altijd al werkte. Zijn jullie nog extra open? En hoe overleven jullie deze dagen?

Mijn week staat vol gepland, op een paar tijdstippen na. Ook zaterdag en zondag werk ik de hele dag. Het zal een vermoeiende, maar leerzame week worden. Ik verheug me er in ieder geval wel op! Jullie ook?

Dus alvast veel plezier, leuke klantjes en fijne feestdagen toegewenst!! Dat we allemaal 2013 super mogen afsluiten om met hoop, geluk en succes te kunnen beginnen aan 2014!

Groetjes Margarita

• Petra's Nails

Hier hetzelfde, veel extra klanten ook en erg druk, ook januari zit ik al helemaal vol omdat ik dan twee weken vrij ben. Ervoor en erna dus bom vol….

Maar daar doe je het toch allemaal voor, het is druk maar hartstikke leuk!!

Verheug me er weer op!!

Fijne dagen allemaal en al het goeds en goede zaken voor 2014.

Groetjes Petra

@Margarita, heb je de solar klant al gehad en hoe ging het??

• Filesofeetje

Ik heb ook extra uren en een nagelstyliste in opleiding die met mij meeloopt doet de preps ( na uitvoerige kwaliteitskeuring uiteraard;)) Het voordeel is dat ik me dan alleen met het zetten bezig hoef te houden, zij krijgt hierdoor veel ervaring met het preppen en klantcontact. Scheelt me aanzienlijk per klant en het is een gezellige meid! Moet wel zeggen dat het te snel went, ga haast dromen over een salon met meer stylistes haha!

• Marga1984

@Petra: de Solarklant komt woensdag. Zondag krijg ik ook een klant die haar nagels heeft laten zetten bij een aziatisch salon. Maar volgens haar is het ‘gewone’ acryl. We zullen zien! Ik hoop dat het wat vlotter zal gaan, maar ik bereid me voor op het ergste. Maar ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!

• Sunny72

Ook hier zeker drukker, ook al ben ik geen groot salon, en mijn 1e jaar ( vorig jaar nog midden in de opleiding)…

Maar ook bij de baas druk, tsja krijg je als je ook bij lands grootste kruidenier werkt ;)

Maar altijd een zéér gezellige tijd…

Werk het weekend extra, en zelfs kerstavond nog een ( heel vast) klantje… die kon ik niet weigeren.

Maar dan lekker genieten van de heerlijk dagen…!!

Ook voor jullie fijne dagen en een heerlijk , gezond en goed zakelijk 2014 !!

Sunny

• Nagelgroothandel Noord-Holland

Ik heb het voor het eerst in jaren weer lekker rustig!

Ben lekker met zwangerschapsverlof en stuur alle aanvragen door naar oud-cursisten! :D

Fijne werkweek allen en geniet van de kerst! :)

• Hanneke

Jazeker, erg druk, super leuk! houd me wel zo veel mogelijk aan de normale tijden, omdat t anders lastig is met t gezin ;)

• Jolanda

Ja, ik heb het ook drukker en ook nog last-minute afspraken. Ik heb nu nog een paar plekjes vrij.

Maar de zondag houd ik vrij en lekker voor mezelf. Één ochtend in de week heb ik vrij genomen om de huishoudelijke taken en de kerst boodschappen in huis te halen.

Kerstavond ben ik tot 19:00 uur ongeveer aan het werk.

Iedereen werkse en ben benieuwd naar iedereen zijn kerstcreaties!!

Fijne dagen allemaal.

• CN

Ik ben helaas nog 3 uur bezig met nagelen hahah. Maar zeker drukker. Deze week maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 22:00 (= 3 klanten) en de 22e/29e (zondagen) extra van 11:30 - 18:00 (= 2 klanten) als iemand écht niet op de andere dagen kan. Volgende week weer normale dagen, kerstavond tot 18:00, beide kerstdagen, oudejaars- en nieuwjaarsdag niet. Nog een paar plekjes vrij.

• rikasnagelstudio

met kest is het altijd een ga-os.

Normaal al te druk en nu extra druk waardoor er elke morgen middag avond gewerkt moet worden.

Vel die alleen met kerst om nagels komen heb ik elk jaar weer.

Voor mij is de zondag mijn rust dag.

Dan nagel ik absoluut niet!

Maar dat is ieder persoonlijk denk ik.

Als je het een beetje goed inpland met vaste klanten, lukt het je wel.