naturel nagels maken

• Ikke88

Hallo dames en heer,

Ik heb een vraagje.. heb donderdag een klantje die nog niet wist wat ze wou. Nu zit ik er even mee dat ik niet zo 1,2,3 meer weet hoe je naturel nagels van acryl maakt. Heb ze in mn opleiding wel gehad maar daarna nooit weer gedaan.

Ik heb wel een blush kleurtje volgens mij kun je die daarvoor gebruiken?

Alvast bedankt!

• Sunny72

Ik werk wel niet met acryl, maar volgens mij hebben jullie daar ook een ‘clear’ van… en die gebruik je ( naar mijn mening en dat mij geleerd is met gel) voor een naturel nagel…

Evt als het nagelbed niet heel mooi is, idd een blush.. en je kan ook een French maken maar dan met ‘natuurlijk’ wit, ( soft white)

Succes ! Sunny

• Filesofeetje

Je kan altijd een nagel bouwen met blush op de nagelplaat en clear op de top. Of geheel uit clear of blush, wat je zelf het mooiste vind! Denk niet dat je daar mis in kan gaan, heb wel eens foto's gezien van een dekkende acryl op de nagelplaat die heel mooi uitblende naar de tip. Dan werk je ook met twee kleuren. Maar met clear of blush kan het niet misgaan;)

• Ikke88

Bedankt voor jullie antwoorden! Ga ze morgen even uitwerken. Werk overigens alleen maar met sjablonen nog.

De klant die komt is een beetje nagelbijter zei ze aan de telefoon. Zie haar donderdag pas. Ga zeker foto's maken!

Heel erg bedankt!!!

• rikasnagelstudio

zou wel een cover blush pink acryl gebruiken misschien soft wit mengen met een clear?

Met sjabloon en clear acryl is te nep !

Dat is puur doorzichtig en lijkt niet mooi

• Marga1984

(-)

• Marga1984

Ik gebruik ook wel eens een coverpink als naturel nagel. Wel gemengd om de kleur wat zachter te maken, anders vind ik het te roze. Bij mij zijn naturelnagels altijd nagels in één kleur. Dus clear, pink of coverpink. Een nagel met een witte fade-rand, noem ik babyboom en heeft dezelfde prijs als een french manicure white. Daarom noem ik ze geen naturel, om verwarring bij de klant te voorkomen. Al zien deze er voor mij het natuurlijkst uit!

• Filesofeetje

Even je site gecheckt Marga, ik zie het bij foto's! Die bedoel ik inderdaad en je hebt ze prachtig gezet, mijn complimenten!

• Marga1984

Dankjewel!:D

• Tiny

Marga hoe maak jij de witte fade-rand? De nagels zijn prachtig!

Heel mooi.