het wordt steeds gekker

  • www.123shellac.nl

    Vinden jullie het gek dat mensen salons vermijden dan?

  • esther

    Uh nee 123shellac, vertel waarom zouden mensen niet meer naar een salon willen?

  • Jolanda

    www.123shellac.nl Schreef:

    ——————————————————-

    > Vinden jullie het gek dat mensen salons vermijden dan?

    Wat bedoel je hiermee?

    Verkoop jij trouwens de echte CND Shellac of een nepper?

  • Hanneke

    Vinden wij t gek dat mensen salons vermijden? uhm….

    ben heel benieuwd naar je onderbouwing.

  • Sunny72

    Nou …. als het is wie ik gegoogeld heb, je hebt een startersset met uv-lamp voor 69.95 bij 123shellac, hoef ik denk ik niet te gokken of het de echte of nepper is..??!!

    Je kan met de set 7 keer doen…

  • Marga1984

    @123shellac: ik kijk nu voor het eerst naar je website en vind het jammer dat je nagelsalons zo nagatief afschildert. Waarom kom je dan toch op dit forum? Toch van onze tips en ervaring profiteren? Dat je starterssetjes verkoopt voor thuisgebruik, maakt mij niets uit. Ik heb toch mijn klantjes die het liever laten doen. Overigens niet voor het bedrag wat jij beweert dat klanten moeten betalen in een salon. Ik verf ook mijn eigen haar, en laat mijn zus mijn haar knippen. Dus als mensen er geen geld aan uit willen geven in een salon heb ik daar alle begrip voor. Maar ga dan niet de salons door de slijk halen. En waarom eigenlijk? Wat is jouw ervaring met nagelsalons? Laat ons in onze waarde.

    De volgende tekst is een quote van je website, en eigenlijk zou je deze moeten veranderen. Een tip…..positiviteit werkt altijd beter dan negativiteit. Hemel je product zo erg de lucht in dat klanten het ook super graag willen hebben. Dat doe je dus niet door anderen omlaag te halen.

    “gel polish manicure voor thuis: gedurende 2 weken perfect gelakte nagels met een stralende glans. Je hoeft dus niet meer naar de kostbare salon om voor minimaal € 30,- per keer je nagels met shellac te laten lakken, dit kan je vanaf nu zelf thuis doen met deze mooie uitgebreide chellac startersset.”

  • esther

    Ben het met je eens hoor Marga, maar zo negatief is dat stukje tekst toch niet?

  • Marga1984

    Met andere woorden wordt gezegd dat nagelsalons te duur zijn en je dus beter zelf de shellac kan kopen. Misschien kan ik een beter voorbeeld geven met het kopen van een auto. Als je een Kia-verkoper hebt die een verkoopgesprek houdt en je erop wijst dat je veel beter een Kia kunt kopen dan een Hyundai want die is goedkoper etc. , dan gebruik je negativiteit om je eigen product dus omhoog te halen. Als je positiviteit gebruikt, zeg je niets over andere producten, maar benoem je alle voordelen en goede punten van je eigen product. Over het algemeen voelen klanten zich het prettigst bij de laatste.

  • Marga1984

    Ik heb 10 jaar in de detailhandel gewerkt en zelf verkooptrainingen ed gegeven. Vandaar de uitleg die ik heb gegeven. Wil niet net doen of ik er meer verstand van heb dan anderen, maar misschien zie ik het door andere ogen dan anderen. Ik vond het in ieder geval de moeite waard om te vermelden.

  • esther

    Daar ben ik het helemaal mee eens. Gister nog een docu gezien hoe verkopers je onbewust beïnvloeden. Ik vetwachte alleen nog iets veel negatievers haha!