Nded nails

• simone

Hallo,

Ik ben nieuw hier. Jaren geleden (2003) heb ik mijn opleiding gevolgd bij BT in Rotterdam. Echter heb ik het jaren lang op een zeer laag pitje erbij gedaan en wil er nu weer wat meer mee gaan doen. Heb na Young Nails ook andere merken geprobeerd zoals crystal nails en CND. Voor acryl blijf ik bij crystal nails maar voor de gel en voornamelijk de soak off gel ben ik opzoek naar wat anders. Ik gebruik voor de gellak nu een merk dat uit dezelfde fabriek als gelish komt. Ben daar zeer tevreden van voor de kleurtjes en base, maar de topgel brokkeld makkelijk af.

Ik zoek du soak off gel waar ik mee kan verlengen en een goede soak off topgel die niet afbrokkeld en een topgel voor over acrylnagels. Nu heb ik al jaren een Nded inlog maar het daar nog nooit besteld. Wat zijn jullie ervaringen met de euroline soak off gels (uit een potje niet uit een flesje). Is deze goed? hechting, houdbaarheid en stevigheid?

en de vylet quickfinish is deze goed voor over nailart? Mijn topgel zonder plaklaag (CN) laat snel los bij nailart. oh en mag uiteraard niet geel worden en moet uitgehard kunnen worden onder een ccfl/led lamp.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• Filesofeetje

Ik ben echt heel blij met nded! Blijft heel mooi zitten en ik heb nog verpakkingen van 2 jaar oud staan die nog perfect hechten ( vond ik ineens terug na de verhuizing:P )

Ik had voor mijn klanten toch nieuwe besteld en gebruik voor mezelf de “oude”, merk geen verschil. Vooral de buildergel vind ik super! Ik gebruik de nail-eon topcoat, omdat ik die net iets meer vind glanzen en deze brengt makkelijker aan. Houd rekening dat de french gel wel terug trekt, dus ook daarvan zou ik de nail-eon gebruiken, iets duurder per 15 ml maar zuiniger in gebruik. Vylet vond ik zelfde kwaliteit als de nail eon.

Succes!

• simone

hoi Filosofeetje,

thnx voor je reactie. Fijn dat Nded zo bevalt dat geeft me een goed gevoel om te bestellen.

Gebruik jij de soak off uit t potje? de 1 fase (dus 3 in 1) of de losse potjes base, build en gloss? Ok dus de nail eon top van de soak off is beter thnx. En de vylet quick finish is dus ook goed. Fijn te weten dan ga ik wat bestellen :-)

Hoe snel weekt de soak off van Nded af?

Gebruik jij ook de gewone gels van Nded? Ik ben echt gewend aan sculpt gels zoasl young nails. dus wil wel iets wat net zo dik is.

• Nails&wimpers

Ik heb vorige jaar bestelling gedaan en probeer setjes van gel en acryl liquid de minder geur heeft. Persoonlijk vond ik niets aan. Ii heb ze nog in de kast. Ieder zijn keuze.

• esther

Ik heb zelf ook young nails, maar ga terug naar nded. Mooie prijs en uitgebreid assortiment.

• Sunny72

Zeker mooie prijs… veel keus.

Heb ooit 1 potje besteld… maar loopt wel heel erg in de nagelriemen: Levelt te goed, haha

Wordt erg heet in de lamp… Was wel die van de euro-line…

Ennnn wat ik zo jammer vind vd site, is de enorme hoge verzendkosten… ??!!

• Filesofeetje

Ik gebruik de soak of uit potje, base en build, en dan dus de sealer van nail eon. Heb het wel in mooie potje gegoten;) de seal heb ik maar gebruik ik dud eigenlijk niet, al glanst die ook prima hoor! De nail eon alleen net iets gladder.

Verzendkosten vind ik meevallen. Uiteindelijk betaal je die altijd, als een bedrijf het “gratis” verzend zitten de kosten verborgen in de marges van de producten. Hier betaal je eerlijk voor wat je koopt.

De gewone gel kan je in verschillende diktes bestellen, de dick viscious is echt perfect om te bouwen, dus ook daarvan perfect. De minder geur acryl beviel mij ook minder maar de gewone acryl vind ik super, zeker de glitters!

Afweken soak in lak is 10 minuten, afweken soak als je hebt verlengd is ongeveer 15 als je alleen openvijlt. ik heb geen last van hitte bij de gels van nded, euroline heb ik nooit besteld.

• esther

Bij de gels merk ik ook hittevorming, welke gebruik jij dan? Maar heb daar bijna geen klanten voor, dus die maak ik eerst op. Wil dan overstappen op de vylvet lijn, deze zitten in een mooi goud potje. alleen is dit geen soak off mischien daar maar op overstappen dan.

• Filesofeetje

Ik gebruik de gel van nded, gewoon huismerk. Ook soak off van nded. Potjes kan je ook leeg bestellen en dan vullen met product naar keuze. Ik heb acrylopleiding gedaan met cnd, vind de nded makkelijker zetten, de mix ratio is veel minder gevoelig, cnd is veel sneller te droog ( belletjes) te nat, dan loopt het uit. Maar dat is mijn ervaring.

ik weet niet of vylet quick finish over soak off kan, is denk ik niet flexibel genoeg, gewone gel zal het prima voor werken lijkt me:)

• Sunny72

Misschien heb je ook wel wat gelijk met de verzendkosten… maar 11 euro nog wat, tsja je besteld iig niet “ff gauw wat ” want dan ben je dus ook 20 euro voor een potje gel kwijt… en dan ben je je voordeel ook kwijt.

Maar dat is mijn mening…