Hallo,
Ik ben nieuw hier. Jaren geleden (2003) heb ik mijn opleiding gevolgd bij BT in Rotterdam. Echter heb ik het jaren lang op een zeer laag pitje erbij gedaan en wil er nu weer wat meer mee gaan doen. Heb na Young Nails ook andere merken geprobeerd zoals crystal nails en CND. Voor acryl blijf ik bij crystal nails maar voor de gel en voornamelijk de soak off gel ben ik opzoek naar wat anders. Ik gebruik voor de gellak nu een merk dat uit dezelfde fabriek als gelish komt. Ben daar zeer tevreden van voor de kleurtjes en base, maar de topgel brokkeld makkelijk af.
Ik zoek du soak off gel waar ik mee kan verlengen en een goede soak off topgel die niet afbrokkeld en een topgel voor over acrylnagels. Nu heb ik al jaren een Nded inlog maar het daar nog nooit besteld. Wat zijn jullie ervaringen met de euroline soak off gels (uit een potje niet uit een flesje). Is deze goed? hechting, houdbaarheid en stevigheid?
en de vylet quickfinish is deze goed voor over nailart? Mijn topgel zonder plaklaag (CN) laat snel los bij nailart. oh en mag uiteraard niet geel worden en moet uitgehard kunnen worden onder een ccfl/led lamp.
Alvast bedankt voor jullie reacties.